je gaat pas egt lache als je weet wat die van mij betekend
3 jaar geleden ben ik een weekend naar ardennen geweest met de jeugdbrandweer .. we gingen vlotten bouwen en over een rivier varen.. ik zat op een vlot met allemaal sterke jongens dus als die gene aan de andere kant van het vlot 1 keer roeide moest 'k wel 10 keer roeien dus toen ging het steeds 'Jette roeien....' dus vandaar heet ik roeiboot beetje idioot maja _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
op de website staat : Het hof met de hulststruiken maar bij nederlands hebben we dat ook is gedaan en dan kwam het op iets anders, weet het niet direct meer maar kom _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
Leeftijd: 108
Let je op dubbelpost, daar is de EDIT knop voor uitgevonden rechtsboven in je bericht _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Joyce: Jodocus: afgeleid van het Bretons met de betekenis: strijder vet
en hier is het gewoon vreugde _________________ No one can outrun their destiny..
Leonie: ''Leeuw, sterk of dapper als een leeuw, sterk door genade of de dappere onder het volk'' volgens die site.
Dat vind ik wel mooi... _________________