Jahweh geve vermeerdering of rechtvaardig volgens die link, alleen volgens andere meerdere naam boeken komt mn naam van de God van een indianenstam genaamd Joos... Maar aangezien de Christenen maar 1 god herkennen werd de naam Joos/Joost al snel gezien als de naam van de duivel
Dus ik ben best wel evil volgens ome bennie (de nieuwe paus) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Marlijn Heuvel, duin bij de zee of naam die is samengesteld uit Mary (bitter, bedroefd, zee) en het vaak gebruikte achtervoegsel -lyn _________________ Ep. 22 is love <3
:?okeee....... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mijn naam komt uit de Bijbel, maar is niet Hebreeuws (hoewel velen dat denken). Het is de naam die een joodse koningin van de Perzische koning Ahasveros kreeg; een Perzische naam dus. _________________
Leeftijd: 108
Kim - als jongensnaam "oorlogsaanvoerder", als meisjesnaam "bosweide van Cyneburg"
Yippie maar het is volgens mij Horizon.. Als ik dat intyp bij Word komt er ook wel eens horizon te staan _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Myne staat er niet eens by :'( _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.