Een spel dat ik had verzonnen op de fiets,
Je noemt een stukje uit prisonbreak op,
En de volgende vertelt wat hij dacht dat ging gebeuren.
(pas op er kan dus gespoilert worden!)
Ikke begin,
wat dacht je toen Sucre toch terug wouw mee helpen, (dus wat michael zou zeggen) _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
ehm,, nie gezien denk ik,, maaruh,, zal denk ik denken: dat ie zijn vrouwske terug ging halen..!! _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
wat dacht je toen je zag dat op de plek waar het geld lag een hele nieuwe wijk was gebouwd,,?? _________________ PB...
Ik weet het niet precies meer, maar het kwam neer op: WTF?!
Wat dacht je toen je de eerste scene van episode 1 seizoen 1 zag? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
die had ik niet gezien,, heb de eerste 3 afl ofozw niet gezien,,
maar toen ik PB voor het eerst zag: WTF.?! Wat een lekker dingetje die Michael..!! en wat spannend,..!!
wat dacht je toen je zag dat sara kellerman te lijf ging met een strijkbout,?? _________________ PB...
Die vraag is al zo'n beetje geweest...
Nou, ik vond het niet zo erg totdat ik erachter kwam dat die 3 maanden duurde! Toen dacht ik niets meer omdat ik flauw viel...
Wat dacht je toen Sucre bijna verdronk omdat ie vastzat? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Hmm, ik dacht dat ze LJ wel mee zouden kunnen nemen, maarja niet dus.
Wat dacht je toen Sara aan Michael vroeg wat hij van haar wilde nadat ze gezoend hadden? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..