Ik haat carnaval... Maar het is wel een vet excuus om mijn coole piratenpak aan te trekken en er ongestraft mee door de straten te lopen. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
ik had een 3 kwart broek aan met een gaten panty eronder en een t-shirtje met van die gaten handje schoentjes aan en voor de rest; GLITTERS :d _________________ I love Wentworth [L]
heb helemaal geen carnaval gevierd uitgaansmaatje was ziek dus ze is mee op vakantie geweest..we hebben wel al plannen voor 11/11/07 dan gaan we lekker naar maastricht.. _________________
wij hadden outfit met onze carnavalsgroep! heren hadden soort tuinbroek met allerlei felle kleuren, iedereen had schumerts-trui aan (zwarte trui met donkergroen logo en text erop) en vervolgens een slaapmutsje ivm thema dit jaar ik was helaas ziek na 1e optocht dus heb 's avonds nix anders aan kunnen trekken :S op naar volgend jaar!