Iemand op het oog die je wat wil geven?
Krijg je iets?
Ga je ergens heen?
Krijg je iets van iemand?
of doe je er niet aan? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op za feb 03, 2007 7:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Iemand op het oog die je wat wil geven?
Mijn vriendje natuurlijk! En ik heb ook nog een ander plannetje...
Ga je ergens heen?
Ik denk het niet, ik denk dat ik gewoon thuis blijf met mn vriendje
Krijg je iets?
Dat is nog maar afwachten ^^ _________________ <3 Linc
Iemand op het oog die je wat wil geven? mja.. maar dat ga ik dus niet doen
Krijg je iets? ik zou t niet weten
Ga je ergens heen? nee
Krijg je iets van iemand? nog een keer: ik zou t niet weten
maar verder vidn ik t niet echt een speciale dag _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Vertel:D _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
vind ie niet dom , iedereen vind het vet leuk om wat te krijgen, sommigen willen het qaleen niet toegeven _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Iemand op het oog die je wat wil geven? nope geen zin in
Krijg je iets? hoef nix te krijgen
Ga je ergens heen? ja nr de verjaardag van mn oma
Krijg je iets van iemand? weet het niet
of doe je er niet aan? ik doe er ook niet aan _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
En hoe zit dat met Rob?
Krijgt hij niks _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik doe nooit wat aan valentijn. Eigenlijk had ik altijd een hekel aan die dag, omdat ik verbitterd was. Misschien krijg ik dit jaar eindelijk iets. Hm, en misschien moet ik toch maar iets kopen voor 'hem' (hij die niet genoemd mag worden).
Maar ik zou niet weten wat ik kan kopen. Boeiuh, stomme commerciele dag. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
haha , volgens mij vind de helft valentijn stom, en de rest doet er niks aan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design