Tjaa.. de titel zegt het al.. Wat doe jij als je je verveelt op school?
Ga je lopen slapen of ga je je leraar irriteren.
Vertel _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ligt eraan welke leraar Bij NE ga ik dat dus niet doen want die is gewoon eng
Maar anders denk ik toch dat ik mijn boeken vol kalk
Of net doen of ik het leuk vind daar kan mijn Duitse docent niet tegen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
als ik me verveel op school,, ga ik muziek luisteren en als ik me dan nog veveel ga ik of de stad in of naar huis.. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Na een maand wist ik meestal al wat de saaie lessen waren, meestal gingen we dan niet naar die lessen. Ongeveer 1x per week even ons gezicht laten zien en voor de rest gingen we meestal even tafeltennissen of naar het winkelcentrum.
Voor mij was het opzich geen probleem om de lessen te missen, haalde goede cijfers voor deze vakken. Misschien was het te makkelijk en daardoor te saai. Zoals wiskunde liep ik altijd er voor op de grotedeel van de klas. Om dan stof te gaan behandelen wat je al kent en al paar weken geleden hebt gedaan ga ik liever iets leukers doen
Leeftijd: 108
Dat is waar ik lig met Wiskunde ook voor op de klas..
Sta een 9 op me rapport en leer der niet voor _________________ **
Als ik een college niet interessant vind ga ik meestal zitten dagdromen, of in m'n agenda kijken (heb ik volgeplakt met plaatjes van knappe acteurs ). Of een beetje in m'n collegeblok kliederen, ook leuk. _________________
Leeftijd: 108
Jaa deed ik vandaag bij NE ook die vent is hartstikke eng maar we moesten wat lezen gewoon dag dromen en net doen of je leest
Hij zei op het laatste van de les zo van ooh die Kim heeft zeker alle antwoorden goed van die opdracht want ze heeft het misschien wel 3x gelezen
Whaa Wist hij veel _________________ **
uit het raam kijken als ik bij het raam zit of naar de muur kijken als ik bij de muur zit. Anders: mensen kijken, op blaadjes kliederen, mijn agenda doorlezen, spelletje doen, beetje denken of juist verstand op nul zetten... Ben wel zo braaf om niet de les te storen en ik hou meestal ook mijn mond dicht...
Oh ik begin meestal een gesprek met een buurvrouw /-man en anders kladder ik wat op een blaadje. Of heel glazig voor je uit staren en aan andere dingen denken
meestal slapen, of kletsen met de buurman/buurvrouw.
of leren voor een ander vak tja dat krijg je als je veel huiswerk hebt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb ook van die oersaaie studieuren op school en meestal heb ik niet echt zin om bezig te gaan maar als je gaat praten wordt je er vaak meteen uitgestuurd.. dus ja dan maar staren of boeken onderkrassen _________________ http://img169.imageshack.us/img169/8177/wentm3cv0.png
wentworth miller <333
haha dank je _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
@ Selemino
de fotos zijn van Ghostwisperer, daar heeft michael ook in gespeeld _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design