Moest er om 6 uur uit ^^ Ff met hondje gelopen, ondertussen broodje gegeten,.. om 7 uur begonnen met werken, tot 10 uur gelukkig op tijd al weer vrij en tsjah.. toen maar ff gechat, forumt en muziek geluisterd. smiddag van hlaf 2 tot 5 uur geslapen en toen lekker gegeten en nu zit ik weer lekker te chatten en forummen. _________________
nou ik ben ook weer gewoon saai naar school geweest
en ik ga strax iets heel leuks doen namelijk....slapen nee joke ik ga eerst natuurlijk sterren dansen op het ijs kijken ik hoop dat die uitslover
ellemieke vermolen eruit gaat die domme doos! _________________
pff..vandaag gewoon naar school geweest, gelukkig maar 5 uurtjes..verder niet veel..mn mobieltje is aangekomen per post dus heb eigelijk de rest van de tijd met dat ding zitten spelen en strax sterren dansen op het ijs of stuck on you kijken,,daar ben ik nog niet helemaal uit hahah
Eerst uitslapen omdat ik gister een feestje had, om 11 uur naar school en na school heb ik snel gegeten. Daarna moest ik werken tot 8uur. Net heb ik sterren dansen op het ijs gekeken.. en nu ff computeren en naar bed! _________________ .
Uitgeslapen, want had gisteren 4 flessen wijn op met 3 man en daarna nog uit geweest, dus was best wel brak te noemen uiteindelijk haha. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"