het lijkt een beetje op waar denk je aan, maar dit is iets anders. je schrijft gewoon op welke gedachte het eerste in je opkomt op het moment dat je reageert
de gedachte die het eerste in mij opkwam was de gedachte dat het liedje wat ik aan het luisteren ben wel heel lang duurt. _________________
Ik zag de titel van deze topic en ik dacht direct: 'Whoa, da's lastig. Want zodra je je beseft waar je aan denkt denk je in feite alweer aan iets anders!' Snap je? _________________
ik dacht toen ik de titel aanklikte, dat het heel lang geleden was dat ik met een vriendin van m had afgesproken zonder dat er een paar jongens bij waren die ik nu meer dan zat ben. _________________
Hee interessant zal wel grappig zijn.
Mischien srijft de beginnen van deze topic wel een woord en dan moeten wij zeggen waar we dna aan denken.
mischien krijgen mensen wel grappige gedachtes is wel lache.
dat dacht ik.
maja das dus jammer genoeg niet waar maar het is interessant wat iedereen dan denkt _________________ “Het project ligt op de grond, maar de benen bewegen nog en het hart klopt.”
Nothing is what is looks like.
1. Your reading my comment
2. Now your saying/thinking thats a stupid fact.
4. You didnt notice that i skipped 3.
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
7. Your still reading my comment.
8. You know all you have read is true.
10. You didnt notice that i skipped 9.
11. Your checking it now.
12. You didnt notice there are only 10 facts
Ik dacht, bij dit spelletje moet je vast een woord posten, en dan moet de volgende zeggen waar ie aan denkt als ie dat woord ziet. _________________ Be the change you want to see in the world