ik lees niet zo graag , zal nooit uit mijn eigen een boek beginnen lezen . Maar voor school moet dit soms Een keer je bezig bent valt dit nog mee nu moet ik een boek lezen . Kheb gekozen voor : Morgen toen de oorlog begon . _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ja, van elk seizoen is een boek. (4 nog niet) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik ben nu bezig in Maskerade van Terry Pratchett. Ik ben gek op alles wat die man schrijft, zou bijna z'n boodschappenlijstje nog lezen (want wedden dat ie daar ook iets hilarisch van weet te maken). _________________
Morgen toen de oorlog begon , kheb hem uitgelzen Vond het nog een goed boek ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...