Er zijn wel topics voor films en series, maar ik ben er nog op geen een m.b.t. boeken tegengekomen. Toch geloof ik dat alle mensen die op dit forum zitten een buitengewoon hoog iq hebben en boeken gewoon verslinden. Daarom dit topic.
Het laatste boek dat ik gelezen heb is: De Tijgerklauw van Shauna Singh Baldwin
Supermooi boek dat op een waargebeurd verhaal gebaseerd is.
Tgaat over een vrouw, Noor Kahn, alias Nora Baker, alias Anne-Marie Régnier, alias Madeleine die tijdens de WO2 in het Franse verzet gaat:
Het is een dik boek, maar wel heel mooi!
Nou, ik hoop dat er op dit topic gereageerd wordt...
post nr 1
Lee Child bloedgeld
(over een ex-commando) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik ben nu bezig in de Engelse boekjes die geschreven zijn over de serie Lost. Ben nu in het 3e (en tot nu toe laatste) deel bezig: Lost - Signs of Life. Gaat over Jeff die ook op vlucht 815 zat en nu dus probeert te overleven. In ieder boekje staat 1 neergestortte persoon centraal, maar het zijn dus de personages die je op tv weinig tot niet ziet
Uh, een boek voor een boekverlag voor mijn broertje, zodat ik hem ermee kon helpen. Het hele boek sloeg nergens op, en ik ben de naam dan ook alweer vergeten.. _________________ heartPrisonbreak.
Het gouden kompas uit de Noorderlicht trilogie van Philip Pullman. Ik ben het voor de 3e keer ofzo aan het lezen en het blijft een spannend boek. _________________
Mijnheer Albert..
(Een boek voor school over Albert Einstein) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb als laatst De da vinci code gelezen, Pittig boek, toen ik aan het lezen was snapte ik niet waarom ik dit boek voor de lol aan het lezen was, maar nu ik hem uit heb, is het toch een steengoed boek..! _________________ Michael: We're not getting out of here.
T-Bag: Unfortunately, pretty, that ain't an option.
dat is best wel lang geleden dat ik een boek heb gelezen:D volgens mij heb ik het nieuwste Harry Potter boek gelezen. _________________ Valentino Rossi WorldChampion 2008!