ja zeker weten man, Tancredi's rol is steeds beter gaan worden in season 4 was haar rol echt goed _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Sara is inderdaad steeds beter geworden. Ik vind het slechtste moment dat Michael dood is, echt jammer. Mooi einde maar ik had hem zo graag als vader gezien!
Tweener had langer in de serie moeten blijven man, hij was dan zeker ook een goed moment vooral zijn praatjes in season 1 waren wel lachen _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Leeftijd: 108
zeker had tweener langer moeten blijven.
hij was naise.
ik heb mahone echt lange tijd gehaat omdat
hij tweener had vermoord
gewoon zonder reden. hij had hem ook net
zo goed naar de gevagenis kunnen brengen.
pfff _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik ben erachter wat het mooiste moment is
(zie mijn banner en avatar)
De bruiloft !
Iedereen blij,
Geen zorgen,
Sucre die met sara gaat dansen xD,
En die smile van michael dan xD
En linc chillen met een biertje _________________
Ik heb gisteren de eerste aflevering van seizoen 4 weer eens zitten kijken en voor mij is toch het ergste moment van het seizoen wanneer het zoontje van Mahone vermoord worden. Lijkt me toch een van de ergste dingen die je kan overkomen.
Mijn mooiste moment was dat ze in stand kwamen tegen hun moeder hahaha dus michael is eigenlijk echt een Son Of A Bitch. En ook seizoen 2, daar vond ik bijna alle momenten in mooi
Mijn ergste moment was toch ook wel dat Michael dood ging
Maar ook toen Lang Mahone had verraden en dat de vroegere collega van Mahone hem had opgepakt. Ik dacht toen echt even dat hij naar de gevangenis ging en ook uit de serie. Maar Mahone kennende wist ik toch ook wel meteen dat hij zou wisten te ontsnappen _________________ Michael Scofield: We're Gonna Save Everyone!
Wat ik ook nog een mooi moment vind is de flashforward van Kellerman, wanneer hij in die auto zit. Hij heeft zijn leven verbeterd maar hij werd toch weer aan zijn verleden herinnerd door die vrouw van Danny Hale, en je zag dat hij het er moeilijk mee had. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ergste moment:
Aflevering 23 en 24 (film : The Final Break)
Hadden ze nooit mogen maken.
Mooiste moment:
De laatste 5 minuten van aflevering 22. Spriritualized - Lay It Down Slow.
Draai het nu dagelijks. Mijn vrouwtje is het nu aan het oefenen op de piano.
( www.youtube.com/hummingdust )
Mooiste moment:
Einde van prison break, dat het met veel goed afloopt.
Ergste:
Dat het met veel mensen goed afloopt, behalve voor THE MEN: Michael Scofield _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
In mijn ogen is het niet echt een "opoffering". Hij heeft zo gehandeld, omdat hij niet anders kon, en toch uiteindelijk aan die tumor, die teruggekeerd is, zou overlijden.
Ergste van seizoen 4 vond ik die moeder. Gooide het roet in het eten, had weggelaten kunnen worden....ergerde me mateloos aan haar....maarja wie niet zou ik zeggen, toch
Wat ik wel wat vond hebben is de terugkeer van Kellerman, ik had al zoiets verwacht(aan sommige interviews, die hintjes in die richting gaven) maar de timing was perfect.
Wat ook mooi was/is, is een kijkje in een vrouwengevang. Leuk om dat eens gezien te hebben. Moet zeggen dat ik een vrouwengevang erger vind dan een mannengevang(met name de ruzies en gevechten die daarin plaatsvinden, daar zijn de vrouwen tig keer erger in dan de mannen). _________________