heb series gestemd,, maar moet zijn series en films,, en van talkshow alleen jensen en oprah,,
top 3 dus,,
1. series
2. films
3. talkshow,,
haha.. als dat mag _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Twijfel tussen series en film... aangezien sommige films extreem goed zijn en een serie altijd overtreffen, maar betreft momenteel Prison Break, Heroes en Dexter stem ik series _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik kijk altijd films, Pb is de eerste serie die ik echt elke keer kijk _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Vond het wel lastig kiezen tussen series of films. Maar ik krijg altijd een kick van films in de bios, dan loop ik nog uren met m'n hoofd in de wolken, in filmsfeer... Dus toch maar films _________________
Series (sinds Prison Break hoor). Voor de rest kijk ik toch alleen maar clips. Nou ja kijken, ik vind 3/4 niks aan, dus ben ik steeds aan het zappen en teletekst aan het bekijken als tijdverdrijf. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Het liefste films aan series raak je zo verslaafd en ze stoppen op een gegeven moment ineens _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
ik heb films gekozen.. bij series heb je niet zo veel keus en de meeste zijn toch (van wat ik weet) van die slecht geacteerde series (op PB, Lost en CSI enzo na ) maar ik ben ook niet zo'n type die zin heeft om elke maandagavond weer iets van een serie te gaan kijken.. als je 1 keer niet kijkt snap je de rest ook meteen nie tmeer dus ben je zo'n beetje verplicht om te blijven kijken.. daar doe ik niet aan de series die ik kijk zijn PB, The Unit, ANMT en Project Catwalk, maar The Unit en Project Catwalk neem ik meestal op.. ik hou meer van films... je kan m overslaan en dat maakt gewoon niets uit _________________ I'm not a PB fan.. I'm just an addict
Vond het wel lastig kiezen tussen series of films. Maar ik krijg altijd een kick van films in de bios, dan loop ik nog uren met m'n hoofd in de wolken, in filmsfeer... Dus toch maar films
Helemaal mee eens! Wat is er nou mooier dan een film kijken in de bioscoop? Ik vind het prettige van films dat je een verhaal in z'n geheel hebt, en niet in stukken waar je op moet wachten.
Ik heb series gestemd omdat ik graag house, en PB kijk maar toen ik Pirates had gezien, kon ik ook nergens anders meer aan denken (Gellukig heb ik vrienden die net zo erg zijn)
Moeilijk kiezen dus...
Moeilijk inderdaad. Series zijn natuurlijk veel langer en je krijgt een beter beeld, maar somige films spatten visueel echt van het scherm. Omdat ik nu helemaal into prison break en heroes ben stem ik maar op series _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
sport en series t meest _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.