Ik ben hier een lange tijd niet meer geweest, maar ik zie dat jullie nog steeds actief zijn op dit forum.. prison break is nu al zeer lang gedaan.
1. Wat doen jullie hier nog? xD
2. Hebben jullie een nieuwe serie gevonden ipv Prison Break? (die zoek ik namelijk)
^^
Btw, ik weet niet ofdat er al zo'n topic is maar ik heb geen zin om die te zoeken in deze mesthoop _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
zijn na PB ook ERG goede series, er zijn nog genoeg series die je kunt kijken. Ik raad Lost het meest aan _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
1. Prison Break de serie is al afgelopen, maar de nieuwe dvd is net uit (genoeg om over te praten) en er komt nog een dvd van de film in December dus tot die tijd zit ik hier nog wel af en toe.
Een aantal mensen vinden het ook leuk om spelletjes te doen, hun foto's te laten zien/ hun eigen creaties, enzovoort...
En als iemand zelf nog een topic over een andere serie wil openen kan dat natuurlijk ook.
Dan kun je zeggen dat er genoeg andere forums zijn over die series maar het is ook altijd leuk om te weten wat de mensen op dit forum (die ook de serie kijken) er van vinden.
2. Zie de bovenstaande posts
Ik zou je Lost aanraden net als MichaelScofield,PB ( oftewel Laszlow) al zegt. _________________
Ik had trouwens een hele tijd geleden al een topic van Lost gemaakt, als Lost weer begint kunnen we daar ook over praten _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
1. ik ben de laatste tijd ook niet echt meer vaak
online hier vanwege school en andere belangrijke
dingen.
2. ik kijk heeeul veel series buiten prisonbreak.
smallville
supernatural
house
the mentalist
09210
gossip girl
moonlight
the listener
lost
csi new york
csi miami
csi las vegas
bones
ghost wisperer
friends
charmed
will&grace
friends
joey
two and a half man
en nog meer waar ik nu even niet op
kan komen xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.