Omdat er al zo'n zeurtopic is over
wat je lelijk aan jezelf bent heb ik maar
even een echt goeie topic gemaakt
En zeg in deze topic NIET dat je niks mooi
vind aan jezelf..
Náh dan begin dan maar ea
ik vind mooi / leuk aan mezelf
mijn Ogen ( ene keer hebben ze andere kleur als dan )
mijn wipneusjee
Kuiltje in wange als ik lach soms _________________
Uhmm myn oogjes opzich wel xD myn mooie lange haren _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Laatst aangepast door lana op zo jun 24, 2007 4:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Haha heb het al gedaan xD ik ben ook wel tevreden over mn lippen xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik ben tevreden met me lengte (1.80), me ogen in combinatie met me haar (groen/bruine ogen met blond haar) en met kuiltje in me wang XD _________________
Ik vind m'n ogen wel mooi, groot en donkerbruin. Jammer dat er een bril voor zit, dus ik ga misschien over op lenzen En mijn mond vind ik mooi. En mijn lengte en figuur ook wel een beetje. _________________
Goed topic! YOU GO GIRL!
I (L) mijn haar, in elk soort licht heeft het een andere kleur, blond, rood of lichtbruin , al mag het wel wat langer, maargoed daar werk ik aan
ook mijn ogen hebben drie kleuren, blauw, groen en grijs.
verder vind ik mijn voetjes en mijn nagels wel mooi.