Zoals de titel al zegt: Wat vind jij de grootste fout van prison break.
Dat kan b.v zijn:
- Dat jij het een fout vind dat ze niet hebben laten zien hoe T-Bag uit Sona is ontsnapt.
- Of dat jij het een fout vind dat ze Kellerman eruit hebben gedaan.
Het gaat er dus om wat jij persoonlijk een fout vind,
Ik vind persoonlijk de grootste fout: Het dood laten gaan van Michael. Ik vind dat echt zo kut, ik vind dat ze daar echt mee de fout zijn ingegaan. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
nee dat Michael dood is gegaan vind ik zeker geen fout. Het maakt het eigenlijk alleen nog mooier: hij heeft zijn leven gegeven om alles en iedereen om zich heen te redden. Zoals in seizoen 1 al werd gezegd, heeft hij een aandoening dat ie meer om anderen geeft dan om zichzelf.
En tja, die ontsnapping van de anderen uit Sona was wel erg makkelijk gedaan ja...
Ken er wel meer. qua regie zijn er wel flink wat fouten gemaakt. Zo belde in seizoen 4 lincoln vanuit een telefooncel naar iemand (weet niet meer wie). Toen belde diegene terug naar de mobiele telefoon van lincoln via 'laatste gesprek'. Ook de laatste aflevering toen Michael werd neergeschoten zat hij de hele tijd aan zijn linkerschouder omdat hij daar was geraakt. Maar zodra hij bij Kellerman zit is het zijn rechterschouder..
Het gaat niet om de bloobers in dit topic, maar gwn wat jij fout vind in het verhaal. Wat jij graag had willen zien of juist helemaal niet had willen zien. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Nee maar viel mij op dat er veel van dat soort fouten in de serie zitten, vind ik vrij slordig;). Verder vind ik het wel allemaal netjes gedaan! Niets moeten veranderen;).
Leeftijd: 108
we weten niet of michael junior ook zo'n geniaal
brein krijgt.
dat zou ik wel willen weten xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik had wel wat meer flashbacks van de personen zelf willen zien, zoals van mahone in het leger enzo, zodat nog duidelijker werd hoe iedereen was geworden als ze waren..
de dood van michael vond ik het beste wat de schrijvers hadden verzonnen
het maakte het einde maar al te mooi... _________________ Meest gehaatte forum member.
Dat Michael dood is gegaan is wel het beste einde vind ik, maar het blijft toch jammer.
En ja, ik vind die ontsnapping van T-Bag uit Sona slordig gedaan hoor. Michael, Mahone, Whistler en die andere (ben zn naam ff kwijt) doen er heel veel moeite voor om te ontsnappen, en T-Bag kan Sona zeker zomaar in de brand steken en ontsnappen? Dat vind ik toch wel wat slordig gedaan.. _________________ Be the change you want to see in the world
Leeftijd: 108
ja klopt.
ik vond het ook echt raar hoor.
een brand en iedereen kan weg?
sorry maar dat is best raar want als je
kijkt naar de bewaking die er is om heel
sona zou zelfs een brand hen niet van
hun werk houden om ze dood te schieten
als ze proberen te ontsnappen.
en inderdaad, dat michael zichzelf opoffert
voor sara vind ik ook het mooiste einde. *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
De ontsnapping van T-Bag uit Sona is idd slordig zoals velen als zeggen en verder vind ik het jammer dat de bruiloft van Michael en Sara niet in de serie zelf zit, maar in de film (ep 23/24)
Ik vind dat ze dat nog hadden moeten laten zien in ep 22 _________________ Michael: ''We're free... Finnaly, we're free.''
Ja idd dat vind ik ook. Want ik denk dat er ook veel mensen zijn die niet eens weten dat er een film is dus die zullen dat denk ik niet eens zien. En de film komt zeker ook niet hier in Nederland op televisie? _________________ Be the change you want to see in the world
wat ik jammer vond is dat Michael een psychisch probleem had. na die aflevering had ik een vreemd gevoel over hem... had voor mij niet gehoeven, liever dat Lincoln iets voor Mike had gedaan en hij daarom iets terug doet. _________________ Sucre: What’s another word for love?
Michael: What’s the context?
Sucre: Oh, you know... yeah, "I love you so much, I aint never knockin’ over a liquor store again" context.