ja al behooorlijk oud de meeste zien der op die leeftijd al uit of ze een jaar of 45 zijn maar wentworth omg! die lijkt wel begin 20 ik sluit me ook aan bij jou mening over wentworth lol jammie....
stiekem een fot0 make ik denk niet dat ik iets tegen hem zou durve te zegge _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
dat zou ik denk ik niet durve te vrage zou het natuurlyk wel wille _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hihi....ik zou eerst verbaasd blijven staan zo van (omg! droom ik?) en dan als het tot me door is gedrongen dat hij het echt is dan zou ik naar em toe gaan en vragen om een handtekening en op de foto met em gaan en miss ze tel vragen ahhaa ....maar dat geeft ie natuurlijk jmmr genoeg niet
Ohh ik zou heel erg schrikken, en dan zou ik zijn handtekening vragen! En met hem op de foto natuurlijk!! maar dat gaat waarschijnlijk nooit in mijn leven gebeuren...
ey mensen ik had een bericht gestuurd naar een admin en ze zijn bezig met een nieuwe site en ze kijkt wat ze kan doen voor ons voor die chat! _________________