Micheal J. Scofield staat voor Micheal Junior Scofield, Sara heeft dus een miskraam
gehad, dit wilden ze via een keizersnee via de schouder...........
Nee, helaas.
Micheal J. Scofield staat voor Micheal Junior Scofield, Sara heeft dus een miskraam
Nee, helaas.
Wat lul jij nou weer
micheal j Die j is zijn bij naam
O jah Mike is niet dood
En er is ok geen miskraam.
En keizersnee kan niet via je rug Kan alleen maar bij je baarmoeder
En prisonbreak moet wel echt blijven
En niet dinge die niet in het echt kunnen
paar dinge die ze doen kan in het echt ook niet.
Maar Ze wille die serie zo mogelijk mooi beeindige
Nee, helaas.
Wat lul jij nou weer
micheal j Die j is zijn bij naam
O jah Mike is niet dood
En er is ok geen miskraam.
En keizersnee kan niet via je rug Kan alleen maar bij je baarmoeder
En prisonbreak moet wel echt blijven
En niet dinge die niet in het echt kunnen
Haha, eentje die het weer veel te serieus neemt...
Laatst aangepast door Tom van den Hoogen op di mei 19, 2009 6:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Ik dacht dat Sucre een dochtertje had, in season 4 hoor je die naam duidelijk van dat kiendje _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Als hij in season 4 in het ziekenhuis is dan zegt die zus van Maricruz aan hem dit is je dochter blablabla.. Sucre en dan zegt hij gaf ze haar mijn naam ?? _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
I'm gonna have your son is een heel normaal gezegde wat gewoon betekent ik ga je kind krijgen, waarschijnlijk zeggen ze dat omdat de meeste een jongetje het idealen babytje vinden
En dedon, kap ff met die gekke spaties, en start thinkin' real! _________________ Meest gehaatte forum member.
Ja precies, hij heeft heel duidelijk een dochtertje
Eewa Mario leg me komende week uit hoe zit met die PB-Film aight -box- _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Ja maar ik heb dus geen idee hoe het moet, heb een beetje zitten googlen, en een zogehete Blur Ray brander kost 200 euro, tja.... nieuwe technologie
maarja anders maakt niet uit ewa rustig G _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar,
Je hebt ook wel pc's waar je blu-ray op kunt afspelen. Misschien dat de mensen met zo'n pc het op de torrentsite's kunnen zetten _________________
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar,
Je hebt ook wel pc's waar je blu-ray op kunt afspelen. Misschien dat de mensen met zo'n pc het op de torrentsite's kunnen zetten
Als je wellis geprobeert hebt een Prison Break dvdtje te rippen (zoals ik) dan weetje dat er enorme beveiligingen op zitten wat gewoon het beeld zwart maken enzo... laat staan blu-ray die zijn nog veel strenger beveiligd, denk dat je er een enorme klus aan hebt.
Miss dat iemand als SXForce het kan doen, die weet veel van computers enzo denk ik _________________ Meest gehaatte forum member.
Ja de extra's denk ik ja
Eewa Mario ik moet de juist info hebben mang, mijn pc is wel nieuw maar speelt geen blue-ray af man _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Oke dat is alvast goed nieuws !!! er moet een oplossing zijn voor die extra's man _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Zo gou de blu-ray verschijnt met extra's denk ik dat er genoeg mensen zijn met een blu-ray speler in hun pc.
Ik denk vast wel dat het iemand lukt om die extra's op het web te zetten zodat wij ze kunnen downloaden. _________________
Vondt het een geweldig aflevering, maar ik vindt het nergens op slaan dat er nog 2 afleveringen moeten komen, maar opeens de General weer in actie komt enzo
why?
wel lache dat T- bage weer terug is waar die vandaan kwam fox river
dit was was goed zo michael is helaas overleden vanwegen dat er nog steeds die tumor had wat niemand kan operen voor hem dus daarom hebben ze zo einde gelaten
Ik zeg zo laten niks meer aan doen PB is over!
Denk dat het slecht gaat worden als je die 2 extra aflevering er bij doent whats the point in that!
maar ja ben nu wel benieuwd naar tuurlijk, maar eigenlijk had het niet gehoeven vindt ik dan! _________________ Prisonbreak
Zo gou de blu-ray verschijnt met extra's denk ik dat er genoeg mensen zijn met een blu-ray speler in hun pc.
Ik denk vast wel dat het iemand lukt om die extra's op het web te zetten zodat wij ze kunnen downloaden.
Ja man het moet lukken, Daarnaast kan Mario niet wachten man en ik ook niet _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4