Haha zekerr, ik was net bij free recordshop das zo een video winkel hier, en die man zei dat hij seizoen 4 pas eind augustus zou krijgen.. _________________ Meest gehaatte forum member.
saangkie man, en ik hoorde van een collega dat het eind juli wel te ''verwachten'' is bij van Leest _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Ik werk op een deurwaarderspraktijk, mijn functie is personeelsfunctionaris
maar ik heb wel vorig jaar mijn T.k. Gerechtsdeurwaarders-diploma behaald. _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
hehe voor degenen die prisonbreak écht gaan missen en de gezichten terug willen zien raad ik dit aan:
kijk naar de videoclips van Mariah Carey
download de (weliswaar gecancellde) maar steengoeie serie John Doe met Dominic Purcell(The General speelt hier ook nog een gastrolletje)
kijk de film Equilibrium met rolletjes van Mahone en Lincoln
en natuurlijk transporter 3 met Robert Knepper(T-Bag), je hebt ook nog Meteor Path to destruction met Henry Pope.
Kwam de laatste tijd al deze films/serie tegen, echt lachen, doet je toch wel op een geinige manier aan prison break denken _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
De actors van PB zijn wel top actors, ik heb me goed vermaakt 4 jaar ! _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
John Doe, onwijssss goeie serie met gewoon niemand minder dan Lincoln in de hoofdrol
Pope heeft echt in super veel films gespeeld (stacy keach)
Maar wat doe jij dan als deurwaarder ?
Mensen hun huizen leeghalen? heb jij de bevoegdheid om met reden mijn huis binnen te stappen en spulletjes naar waarde mee te nemen?
Ik mis namelijk een Blu-Ray speler... _________________ Meest gehaatte forum member.
Whahah Mario je mist een Blue-Ray speler noh? uhhh ik heb een ''alibi''
ja ik heb idd verleden jaar diploma gehaald, ben officeel in de rechtbank beeidigd als T.k. Gerechtsdeurwaarder, maar ik werk als Personeelsfunctionaris, aka Personeelszaken, ik ben daar de functie hoofd van, zeg maar manager.
Ik heb wel idd bevoegdheid, om woning ontruimingen te plegen, beslag-leggingen, beslag op salaris, studiefinanciering, en ik mag woningen binnentreden met een Bevel
dus ik heb de bevoegdheid ja, en ik heb nog meer bevoegdheden qua mensen het leven zo zuur mogelijk te maken. _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Ja mijn baan is top, zeer goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden en pensioenreg.
daarnaast afwisselend werk, en veel uitdaging in het werk.
Maybe ook iets voor jou ? wat doe je nu ? school of werk je intussen al ?
Je blue-ray is nog in de winkel, het wacht tot je em gaat halen/kopen _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Haha, ik heb alleen mijn mavo diploma, maar ik doe niet echt iets verder...
Word maar is tijd voor een baantje in 43 jaar _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik vind die litteken toch wel heeel erg in beeld gebracht, ik durf er gewoon op te wedden dat het met de final break of de dood van michael te maken heeft _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik vind het allemaal leuk bedacht mensen, maar wat ik me afvraag: Als Scofield inderdaad niet dood zou zijn, waarom rouwen alle mensen in de laatste scene dan?
Hij zou nooit zomaar vrijwillig verdwijnen en al die mensen in de steek laten...sowieso dat ie dood is
Ik vind die litteken toch wel heeel erg in beeld gebracht, ik durf er gewoon op te wedden dat het met de final break of de dood van michael te maken heeft
Het zal idd met the Final break te maken hebben, in episode 22 had ze nog niets _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
is iemand ook het geinige detail opgevallen dat hun duikwinkel escape scuba heet? _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
Laatst aangepast door Rowan Doe op vr mei 22, 2009 10:33 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Hallo iedereen, Ik wou even mijn mededeling doen over de finale ..
Ik ben 14 jaar en kijk al vanaf seizoen 1 naar prison break.
Ik vond de finale erg treurig ik snap gewoon niet waarom maikel dood is
Ik moest bijna huilen, zo erg vond ik de finale
Ik zal Prison Break erg missen ! , en weten jullie misschien ook of er een andere serie komt met dezelfde spelers?
Nee, dat gebeurd bijna nooit, de acteurs gaan nu allemaal hun eigen weg, acteurs zoals Wentworth enzo zijn nu voor veel films gevraagd door hun goeie acteer werk in PB _________________ Meest gehaatte forum member.