Zou wel cool zijn als we een gilm van die duikshop zien _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Jeetje...
Die laatste 20 min van afl. 22 van S4 kijk ik vet vaak...zo vet!!
''Michael, if you have it....'', ''...or we run for our lives''.
Geweldig, die muziek erbij...die kop van Kellerman...
En hoe Kellerman nu is...Heel anders dan in het begin van S1 en S2...Rustiger, kalmer, tot bezinking gekomen. En het moment in de auto waarin hij zijn verleden voelt.
Ja ik denk dat iedere kijker wel even stil was bij het einde van episode 22
echt een top afl. _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Dat van Morgan ik hoop dat dat goed in beeld wordt gebracht ze werd neergschoten in episode 16 en sindsdien is ze uit beeld gebleven, ben benieuwd hoe het allemaal verder met haar gegaan is _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Ik vind het einde echt supervet (ep 21/22)
De film vind ik overbodig
Had niet gemaakt hoeven worden.
Het heeft geen toevoeging aan de serie _________________ Michael: ''We're free... Finnaly, we're free.''
Ik moest vandaag weer ff werken in de freerecorshop en daar hadden we zo'n dvd blad liggen die niet te koop is in de winkel, maar speciaal voor de freerecorshop, en daar zat een heel stuk over prison break in ( 4 pagina's dacht ik ) en daar stond ook in wanneer de final break op dvd komt.
prison break s4 komt uit op 2 september, dat wisten er velen al. Ennnnnnnnnnnnnn The final break komt als het goed is uit op 2 december. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ontroerend einde. De film ging inderdaad erg snel, maar ik vond het zeker niet slecht of uit de toon vallen. Heel mooi van Michael om zijn vrouw nog te redden omdat hij zelf toch niet lang meer te leven had. _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Vond de Final Break erg sterk, maar het raar dat ze er in seizoen 1 een heel seizoen over doen, en nu in 2 afleveringen.. Oke, het kon nu van buitenaf en dat is veel gemakkelijker alleen het ging mij iets te snel.
Ook had het niet écht een toevoeging, want je zag in episode 22 al dat Michael dood was en Sara nog leefde. Natuurlijk is het wel aardig belangrijk hoe michael dood is gegaan en dat hebben ze opzich prima bedacht.