ik ben colaverslaafd
Als er alcohol in moet zitten dan drink ik het liefst flugel of passoa
blue curacoa ofzoiets vind ik niet te zuipen en pisang vink ook wel beetje lekker
o, en bier drink ik ook neit
Ik kan eigenlijk beter gaan posten wat ik niet lekker vind
uhhh ik vind heel veel lekker beetje slecht maarja
Uhh het liefst bessen, of moezel.. maar bier vinnik ook lekker
EN ABSOLUUT GEEN pisang.. _________________ .
Ik ben een beetje alchol verslaaft het liefst drink ik lekker alles Malibu, Bier, Passoa, Breezer en andere dranken maar Ik vind Malibu echt wel het lekkerst helaas is het zo duur
Op zn tijd een biertje (sweekends) of afentoe een wijntje kan lekker zijn, breezer vind ik iets minder, zou dan liever smirnoff drinken al gaat breezer er wel mee door en drink ik het soms, maar liefste drink ik niet te veel alcohol, slecht voor mn sport _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik drink bijna nooit, heel soms een glas smirnoff ice, maar verder niks, en bier vind ik helemaal niet te drinken _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
in de vakantie dronk ik veel Blue Curacao,, met 7-up,, puur was daar vies,, en malibu cola was daar ook niet lekker _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*