Hier kun je dus zeggen welke gsm je hebt + een foto er eventueel bijzetten
Zet er de positieve en negatieve gegevens bij
Samsung E330
Hij is al 3 jaar oud dus..
Pos : geen slechte camera , vlot typen , stevig
Neg : Klepje gaat kapot, sim kaart word soms niet gelezen
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe , goedkope maar toch goede gsm, daarom dit topic dus _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Mag ergens in april weer een nieuwe, want dan verloopt men abbo !
pos: Hij is cool, en te gebruiken als spiegel (lol), en hij is opzich wel overzichtelijk en sterk
neg: Hij is soms slomer dan ik (vooral met smsen), mijn jkl zit vast. _________________ N3rd.
Mag ergens in april weer een nieuwe, want dan verloopt men abbo !
pos: Hij is cool, en te gebruiken als spiegel (lol), en hij is opzich wel overzichtelijk en sterk
neg: Hij is soms slomer dan ik (vooral met smsen), mijn jkl zit vast.
Deze wil ik hebben ! Hoeveel kost hij op dit moment? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Samsung E900 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja ben ik ook wel benieuwd naar _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
ik ben nu ook opzoek naar een nieuwe mobiel, ik had een maand geleden lg kg800 (lg chocolate )
maar dat was echt een rot telefoon ! hij was echt al metteen kapot en nu heb ik een samsung telefoon
(weet niet wat voor een ) maar die leen ik nu van mijn nicht . maar die samsung soul is dat een fijne telefoon ?
hij ziet er namelijk wel heel mooi uit !
Voordeel : bluetooth, camera, filmen, dun , mooi design , fm radio mp3 speler
Nadeel : ietsje te traag, geen aansluiting voor pc , maar 12mb, geen mogelijkheid tot Micro SD kaartje. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ik heb momenteel 3 telefoons, hier de foto's en voor en nadelen:
Nokia 1650
=========
Voordelen: Eenvoudige makkelijke telefoon puur om te bellen en te smsen. Licht van gewicht en extra functies zoals: zaklamp, agenda, wekker, spelletjes etc. Kortom erg standaard telefoon.
Nadelen: het is een standaard telefoon en de toetsen zijn soms wat gevoelig.
M810 telefoon Horloge
==================
Voordelen: Kan bellen en smsen, zeer gebruiktvriendelijke toetsen en touch screen systeem, Kan muziek EN film afspelen (zit standaard bluetooth oordopjes bij, dus lekker draadloos). Zit een 1.3 megapixel camera op voor video of foto en technisch gezien zijn tijd ver vooruit!
Nadelen: zonder bluetooth headset beetje lastig met bellen (horloge tegen je oor aanhouden), batterij (accu gaat wat minder lang mee dan van normale mobieltjes, maar opzich lang genoeg, maar je moet wel 2 dagelijks herladen.
Samsung i900 Omnia
=================
Voordelen: teveel om op te noemen, is niet voor niets een smartphone, kan internetten, bellen, films kijken, msnen, vrijwel alles wat een zakcomputer kan.
Nadelen: Touch screen is erg wennen en geen nummerieke toetsen op de telefoon zelf.
Ik kan niet echt bepalen welke van deze 3 telefoons het beste is, aangezien ze alle 3 voordelen hebben, ik wissel gewoon erg af betreft telefoon en gebruik alle 3 evenveel, soms 2 tegelijk zelfs. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"