ik dOe havO 4.. NG met M&O _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Opleiding putjes schepper... hoe een put open te maken en er een slang in te hangen 10 jarige opleiding _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
nja ik heb mavo gehad en spw-4 onderwijsassistent mbo en een half jaartje stage gelopen op curacao enne half jaartje pabo gevolgt das hbo _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
begonnen met MAVO / HAVO,, altijd lang leve de lol gehad op school,, nooit opletten in de les,, geen huiswerk maken,, dat soort dingen,, heb ik 2 jaar gedaan,, toen moest ik naar een andere school met 6x een 5 op mn rapport,, heb ik op die andere school KBL gedaan heb ik me Bakkers-diploma gehaald (moesten een richting kiezen,, voor de meiden was er: Koken, Bakken en Mode / Commercie) heb ik Bakken gekozen,, diploma gehaald,, alles boven de 7,5,,
En nu zit ik in mn 2e jaar van SPW3 en heb het erg naar mn zin,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Klinkt beetje als mijn leven, lang leve de lol, maar wel makkelijk havo aan kunnen
Gelukkig zit ik nu op leeftijd waarmee ik inlatings toets kan doen voor HBO, want heb nu ineens wel zin om te leren en MBO is ver beneden mijn niveau, dus zie ik niet zo zitten eerlijk gezegt en heb tijd in te halen die ik op gefeest heb
Heb wat betreft MBO opleidingen echt vanalles gehad, maar niks afgemaakt namelijk: Koken/serveren, SPW, Informatica
Weet alleen nog niet precies wat ik wil gaan doen, aangezien als ik iets ken en geen groei er meer in zie ik snel verveeld raak... dus moet echt een interresante baan hebben. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik ga ff een beroepentest online zoeken,, kijken wat er uitkomt,, ben wel benieuwd,, zit er ineens aan te denken,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Jah ik vind het heeel erg moeilijk en ook erg veel huiswerk en leerwerk Maar dat komt misschien ook wel omdat bij ons de 1ste periode een week korter is dan normaal, dus moet er meer worden gedaan,.. vandaag wiskunde toets gehad, echt te moeilijk en dan maak ik ook nog een leesfout gegarandeerd een dikke onvoldoende _________________