Hee, ff wat vraagjes, jullie kunnen ze vast wel beantwoorden..
- Het is me duidelijk dat Lincoln ten onrechte vastzat in Fox River, hij zat vast omdat ze 'm verdachten van het vermoorden van de man van de president toch? Of was 't nou gewoon de voorgaande president? Ik snap deze achtergrond niet helemaal. Waarom moest persee Lincoln ervoor opdraaien? En hoe kwam hij ook al weer op dat filmpje? Ze hadden het gesaboteerd ofzo, maar waarom persee hij?.
Ik weet dat de antwoorden in de afleveringen voorkomen, maar ik ben sinds het nieuwe seizoen is begonnen 't verleden van PB een beetje kwijt. Wie kan me wat dingen uitleggen?
Volgens mij hadden ze lincoln gekozen omdat ze zijn vader wilde hebben. ze probeerde via lincoln zijn vader tevoorschijn te laten komen.
zijn vader werkte voor de compagny en is weg gegaan. hij wist dus alle informatie.
ze wilde hem uit de weg ruimen maar konden hem niet vinden. vadaar lincoln.
Hee, ff wat vraagjes, jullie kunnen ze vast wel beantwoorden..
- Het is me duidelijk dat Lincoln ten onrechte vastzat in Fox River, hij zat vast omdat ze 'm verdachten van het vermoorden van de man van de president toch? Of was 't nou gewoon de voorgaande president? Ik snap deze achtergrond niet helemaal.
Het was de broer van de vice-president _________________
lincoln had (zogenaamd) de broer van de vice president vermoord.
lincoln moest er voor opdraaien om dat de company zijn vader zocht en als lincoln de doodstraf zou krijgen zou zijn vader waarschijnlijk opduiken.
dat filmpje was van een bewakingscamara en wanneer lincoln zogenaamd had geschoten rende hij weg en toen kwam er iemand in het beeld die in de auto dook op wat te jaten zo dat het op een overval leek en die kerel werkte samen met the company.
als het goed is is dit er gebeurd, snap je het weer een beetje. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''