Weet je al wat je later wil gaan worden?
Weet je al naar welke school je gaat om dat te bereiken?
En Waarom wil je dat worden?
Ik ben benieuwt
Als je stemt ook posten!
Voorbeeld:
Ik wil later ... worden.
Omdat......
Ik ga daarom na deze naar ..... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op wo feb 21, 2007 9:43 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
Waarom Patholoog Anatoom? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Waarom? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Daarom.
Nee geintje
Ehm omdat het me stoer lijkt, ik verdedig graag mensen alleen het lijkt me kut om iemand te verdedigen waarvan zeker is dat hij een moord heeft gepleegt. Ga je beetje zaken doen met een moordenaar. En natuurlijk verdient het lekker _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik wilde eerst fysiotherapeut worden, maar nu niet meer.
Of ik wilde archeoloog worden.
Ik weet echt niet wat ik wil worden.
Op kantoor werke lijkt me ook gaaf!
IK WEET HET NIET
Wel iets waar ik anderen mee kan helpen
Ach ja genoeg tijd om er over na te denken _________________ .:Escape is only the beginng:.
Hee grappig, daar heb ik twee jaar voor gestudeerd. Maar ik ben ermee gestopt en doe nu Duits, en ik weet vrijwel zeker dat ik daarmee het onderwijs in wil. _________________
Ik wil later iets met sport doen.
Daarom ga ik volgend jaar als ik slaag voor de havo cios doen in goes, dan ga ik het profiel geuniforumeede beroepen doen, en hopelijk (als ze me daar willen hebben) kan ik dan stage lopen bij bv Korps Mariniers of de het Korps Commdando Troepen.
De reden waarom is dat ik hou van uitdagingen en ik hou veel van sport, ik heb niet zon zin in een kantoor baan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
maar ik ga nu Kunst & Techniek studeren, en daar kun je heel veel richtingen mee op. dus ik zie wel. misschien eindig ik als maker van natuurdocumentaires ofzo, je weet maar nooit _________________ *insert random T-Bag quote* <3
whoo weet je wel hoe moeilijk dat is ,,dan ben je pas achter in de 20 voordat je klaar bent hah
da's niet helemaal waar..
ben 17 als ik klaar ben met het vwo.. 18 dus waarschijnljk als ik erop kom..
daarna 5 tot 6('k dacht 4) jaar studie, dus dan ben ik 23/24
en dan ga je werken als co, maar dan krijg je al betaald enzo.. dus eigenlijk ben je dan al klaar.. maar ''officieel'' ben je pas klaar als je ong. 30 bent ofzo _________________ Love's A Cliché
whoo weet je wel hoe moeilijk dat is ,,dan ben je pas achter in de 20 voordat je klaar bent hah
da's niet helemaal waar..
ben 17 als ik klaar ben met het vwo.. 18 dus waarschijnljk als ik erop kom..
daarna 5 tot 6('k dacht 4) jaar studie, dus dan ben ik 23/24
en dan ga je werken als co, maar dan krijg je al betaald enzo.. dus eigenlijk ben je dan al klaar.. maar ''officieel'' ben je pas klaar als je ong. 30 bent ofzo
poeh..maar goed het is wel een interessant beroep..ik wou dat ook eerst worden maar dat red je niet als je vmbo hebt gedaan..dus nu doe ik verpleekundige 1e jaar weet nog niet zeker of ik ermee door ga...eerlijk gezegt _________________
'k ga volgend jaar naar 4v met waarschijnlijk rond een 8 voor wiskunde, scheikunde en natuurkunde.. dus 'k denk wel dat 'k he tkan _________________ Love's A Cliché
Fuck gek 8 voor wiskunde, scheikunde en natuurkunde _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.