Jaja! *drumroll* Kim heeft me over kunnen halen om nog een fanfic met haar te schrijven, natuurlijk weer in het kader van 'How To Meet Went!.
En gezien we bij onze vorige out of inspiration zijn geraakt en geen flauw idee hebben waar verder te gaan, tracteren we jullie op een nieuwe fiction!
Een kerstfiction, want ja, Sint die is volgende week toch al het land uit.
Reageren kan in het 'How To Meet Went Offtopic' topic!
Here you go! Enjoy!
We Wish You A Merry Christmas With Wentworth and Lane
Geeuwend werd ik om half 5 s'morgens gewekt. Mijn hand reikte naar de wekker, die ik maar niet kon vinden. Ik hoorde een klap gevolgd door iets wat aan scherven viel. Mijn lamp. K-T! Zo kan ie wel weer op de vroege morgen. Snel hoorde ik voetstappen dichterbij komen, mijn moeder stond aan de deur.
'Diana, wat was dat?' vroeg ze op fluistertoon. 'M'n lamp' zei ik. Te hard. Ik hoorde mn zusje wakker worden, iets mompelen, en weer in slaap vallen.
Snel stond ik op. Gelukkig stond mijn koffer beneden al klaar, voor het geval ik onderweg naar beneden nog iets aan scherven liet vallen. Mijn moeder keek me aan 'Wees voorzichtig!' zei ze, terwijl ze me een stevige knuffel gaf. AU! mijn ribbenkast. Ik hapte naar lucht. 'Bedankt mam, en ja ik zal voorzichtig zijn!' zei ik geeuwend, half 5, welke idioot staat zo vroeg op. Behalve de vuilnisman, een vrachtwagenchauffeur en...Ach..
Op de badkamer keek ik duf in de spiegel. Wat zie ik er uit! Ontploft haar, dat weigert gekamt te worden. Dan maar een muts op. Een joekel van een puist op mijn kin. K-t puberty. Heb ik weer!
Aangekleed en wel stond ik bij de deur, ontbijten komt later wel. Op schiphol.
Nu was het wachten tot Kim en haar moeder aan kwamen rijden.
In de verte hoorde ik geronk. Ik keek op, het gammele wagentje kwam dichterbij.
Kim keek me doodmoe maar vrolijk aan. 'Hoi!' riep ze door het raampje.
De hond van de buren werd wakker en zette het op een blaffen.
Snel stapte ik in, zwaaide naar mn moeder die boven aan het raam stond te zwaaien.
Op naar Schiphol, op naar Oostenrijk! _________________
Leeftijd: 108
Toen Diana en Kim eindelijk aangekomen waren op schipol, neemde ze beide afscheid en gingen zich inchecken.
'Ik heb er echt zo veel zin in!' zegt Kim.
'Jaaaaaaa! Ik oook! ;d' zegt Diana terug. 'Kan echt niet wachten'
'Ik ook niet geaaak. We gaan het echt zo naise hebben daar!' antwoordt Kim blij. 'We gaan snowboarden, skieën, lekkere jongen spotten, shoppen'
en zo ging Kim nog wel even verder.
'KIM! OMGAWD. WE MOETEN OPSCHIETEN!' onderbrak Diana Kim. 'KIJK DE TIJD! ONS VLIEGTUIG VERTREKT OVER 15 MINUTEN!'
Het kwartje valt bij Kim nog niet, maar Diana heeft geen tijd om daarop te wachten.
Ze pakt Kim vast en trekt haar mee.
Huigend komen Diana en Kim aan in het vliegtuig. hun plaatsen worden aangewezen en Diana ploft neer.
'hèhè!' zucht Diana. 'Hoezo we waren op het nippertje.'
'Ja, inderdaad man!' zegt Kim en puft uit.
Na een paar uurtjes vliegen zijn ze dan eindelijk aangekomen in Oostenrijk.
Kim en Diana slepen hun tassen mee naar buiten. Vol bewondering kijken ze om zich heen.
'DIE SNEEEEEEEEEEUW!' roept Kim verliefd.
Diana laat haar tassen vallen, begint te rennen en laat zich dan ineens vallen.
Kim schrikt en rent naar haar toe.
'Gaat het?' vraagt Kim en helpt Diana overeind.
'HET GAAT PER-FECT!' roept Diana en pakt wat sneeuw. Ze maakt er een bal van en gooit die recht in Kim's gezicht.
Natuurlijk pikt Kim dat niet, gooit ook haar tassen op de grond en maakt ook een sneeuwbal. Maar natuurlijk kan Kim niet gooien en gooit dik mis.
In plaats van dat ze Diana's hoofd raakt, raakt ze Diana's arm.
Diana komt niet meer bij.
'HAHAHAHAHHAHAH!' lacht ze.
Kim is zo boos dat ze nog een sneeuwbal maakt en die weer gooit. Dit keer was hij wel raak, recht in Diana's mond.
'WHAHAHHAHAHAH' komt Kim niet meer bij. De tranen lopen over haar wangen.
Diana spuugt al het sneeuw uit en begint dan ook te lachen.
'Kom laten we een taxi roepen en naar ons appartement gaan.' stelt Diana na een tijdje voor.
Aangekomen bij hun appartement.
Als Kim en Diana voor hun appartement staan kunnen ze hun ogen niet geloven. Hun mond zakt open en hun ogen worden enorm groot.
Kim stoot heel langzaam en zacht Diana aan.
'D-D-Di-Diana' stottert Kim.
'Ja Kim?' zegt Diana terug maar blijft met grote ogen naar voren staren.
'oh my gawd' zegt Kim terug. 'KIJK DAT HUIIIIIIIIIIIS! HET IS HUGEEEEEEEEE'
Diana wordt half doof, maar ze is het helemaal met Kim eens.
'INDERDAAAAAAAD!' roept Diana terug en rent naar binnen.
Ze stormt alle kamers in en uit en ploft als laatste op bed.
'DIANA. BUBBELBAAAAAAD!' gilt Kim door het hele appartement heen.
'Ja ik zag het. zie dit bed dan!' roept Diana terug.
Diana en Kim zijn nu al tot in de wolken verliefd op hun kerstvakantie. Maar de pret is nog lang niet over...
To be continued. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
s'Morgens werden Kim en Diana wakker.
Hoofdpijn. Shit.
Overal lagen half opgegeten stukken chocolade, aangebroken zakken chips en lege flessen wijn.
Diana stond op. 'Tering!'
Kim vloog op. 'Wat? Wat?' verwilderd keek ze om zich heen.
'Mijn baby teen!!!' riep Diana uit, tranen sprongen in haar ogen.
'Je wie?' vroeg Kim. 'MIJN BABY TEEN! IK HEB HEM AAN T NACHTKASTJE GESTOTEN!' riep Diana wanhopig uit.
Kim schoot in de lach. ''Met je baby teen, bedoel je je...'
'Mijn kleine teen ja!' riep diana. Hinkelend door de kamer, stootte ze haar hoofd aan een schilderij, dat prompt op de grond viel. Nu hinkelde Diana met haar ene had om haar voet geklemt en de andere op haar hoofd.
Na een half uur, nog wat traantjes verder en het schilderij weer aan de muur gingen Kim en Diana ontbijten.
Het was niet druk. Maar wat wil je om 10 uur s'morgens. De meeste mensen waren vrolijk aan het skieen, of aan het snowboarden, of langlaufen of.. sleeen?
Een bekend gezicht flitste voorbij.
Diana werd helemaal hyper. 'KIM!' riep ze, die al bij het buffet stond.
'Kim!'
'Ja?'
'Ik zag net..ik zag net..' zei Diana buiten adem van haar hyperheid..' Wentworth Miller! Die van Prison Break' zei Diana met een weet-je-wel? gezicht.
Kim keek haar aan, liet haar crousantje uit haar hand vallen en haar ogen werden zo groot als schoteltjes.
'Wentworth Miller' zei ze Diana na.
'Wentworth Miller' beaamde Diana trots.
'Of je hebt een hersenschudding en je ziet de raarste dingen óf hij is er echt' constateerde Kim plechtig.
Diana keek haar aan..'Natuurlijk is hij er echt trutje!' _________________
Kim gelooft er niks van.
'Diana, ik denk dat het beter is als jij dadelijk even op bed gaat liggen.' stelt Kim voorzichtig voor. 'Volgens mij heb jij vanmorgen je hoofd iets té hard gestoten'
Diana kijkt boos naar Kim. Waarom gelooft ze haar nu niet.
Na een tijdje begint ook Diana te twijfelen aan wat ze had gezien. Misschien had ze dan toch haar hoofd iets te hard gestoten.
Het lijkt haar dus ook handiger om na het eten even op bed te gaan liggen.
Na het ontbijt ploft Diana moe op haar bed.
'Misschien heb je toch gelijk, Kim.' zegt Diana. 'Ik ga maar even liggen.'
'Doe jij dat maar.' zegt Kim terug. 'Ik ga eventjes boodschappen doen'
Kim pakt wat geld en een tas. Zegt gedag tegen Diana en gaat naar buiten.
Onderweg naar de supermakt zit Kim wat op haar mobiel te internetten. Kijken naar het nieuws, misschien had Diana toch gelijk. Misschien is Went wel hier om een interview te doen ofzo.
Plotseling botst ze tegen iemand op.
'Oh I'm sorry. Are you okay?' hoort Kim iemand zeggen. Ze voelt een stevige hand haar arm vastpakken om haar omhoog te tillen.
Ze wrijft over haar kont als ze eindelijk weer met beide voeten op de grond staat.
'Oh, hahah. It's ...' zegt Kim terwijl ze naar de man kijkt. Ze kan ineens haar zin niet meer afmaken.
'It's.... It's....' stottert Kim.
'It's okay?' probeert de man Kim's zin af te maken.
'eeh. Yes, I think.' Kim wrijft eens over haar hoofd en door haar ogen. Ze kan het echt niet geloven.
Ze kijkt voorzichtig weer omhoog naar de man. Maar ze blijft hetzelfde zien. Ze kan het gewoon niet geloven.
'Can I ask you something really stupid?' vraagt Kim aan de man.
'Erm, sure. I guess' lacht de man.
'Are you... Well erm... Are you Lane?' vraagt Kim terwijl ze hem vol nieuwschierigheid aankijkt.
'Well, if you really wanna hear the truth.' begint de man met het antwoorden van Kim's vraag. 'Then I needa tell you a secret.'
'Of coure I wanna hear the truth. So c'mon. Tell me that secret!' dringt Kim een beetje aan.
De man komt voorzichtig dichterbij Kim.
'Yes, I'm Lane.' fluistert hij in Kim's oor.
Kim krijgt geen adem meer en voelt zich zwak worden.
'L-L-La-Lane...' krijgt ze er nog net uit voordat ze flauw valt.
To be continued... _________________ **
Het werd donker voor Kims ogen.
Toen verscheen er een lichtje..
Een heel irritant lichtje..
Aan. Uit. Aan. Uit. Aan.
En weer Uit.
Wie is dat?
Kim opende haar ogen.
'Eehh..' was het enige geluid dat ze uit kon brengen.
'Do you know your name?' vroeg een diepe stem.
'I told you, this is Kim, she's my friend' hoorde Kim Diana geirriteerd zeggen.
'Kim' zei Kim na. Haar stem leek van ver te komen.
Toen ze poging tot opstaan deed werd ze ruw weer op de tafel geduwd.
De diepe stem kwam van een knappe dokter, hij leek op Lane..Laneeee...Laneeeee.
Kim viel weer flauw.
Toen ze wakker werd zat Diana naast haar.
'Hai' zei ze gapend. 'Nou als je het niet erg vind, gaan we terug naar onze hotelkamer want ik moet nodig een tukje plegen' zei Diana moe.
'Wat?' vroeg Kim.
'Ja je mag weer naar huis, je hebt je roes toch uitgeslapen, slimmerd..' zei Diana.
Kim stond op, net toen de dokter binnen kwam. In real life leek ie in de verste verte nog niet op Lane, hoe kwam ze daarbij?
Eenmaal op de hotelkamer, nadat ze wat door het stadje geslenterd waren en dvdtjes hadden gehuurd, plofte Diana neer op het bed.
'Jaaa' riep ze uit. 'Eindelijk..een bed! Een bed!'
En ze viel in slaap.
Kim zette een film op maar na 5 minuten viel ook zij in slaap.
'Oh Wentworth!' murmelde Diana.
Kim keek op. 'Wat?'
'Oh Wentworth' murmelde Diana weer.
Kim stond op en zag dat het al half 9 was.
Ze maakte Diana wakker door haar deken van haar af te trekken.
'Aaargh!' gilde Diana 'Waar was dat goed voor?'
'Oh Wentworth' zei Kim in een hoog stemmetje na. 'Oh Wentworth!' _________________
Diana gooit een kussen naar Kim's hoofd.
'RAAAK!' roept Diana.
'OMGAWD!' roept Kim terug. 'die krijg je terug hoor!'
Ze pakt een kussen en gooit terug.
'Wat zit jij mij na te doen' zegt Diana als ze uit gestoeid zijn. 'zeg je wat over mij, maar jij bent net zo erg hoor!'
Kim snapt er niks meer van.
'Huh?' vraagt Kim. 'Waar heb jij het over?'
'Je weet het best hoor' antwoordt Diana.
'Nee ik weet het helemaal niet!' roept Kim.
'Laneeeeee. Laneeeeee.' zegt Diana terwijl ze met haar armen een rare beweging maakt.
'OH JA!' roept Kim ineens. 'DIANA! Ik moet je zo iets heets vertellen!'
Kim vertelt het hele verhaal van haar ontmoeting met Lane.
'WHAHAHAHH!' begint Diana te lachen als Kim klaar is met vertellen. 'Volgens mij heb jij dat gedroomt doen je bewusteloos was'
Kim vindt het niet leuk dat Diana zo reageerde. Ze had hem echt gezien!
Even later gaat Diana naar Kim toe die heel zielig voor zich uit zit te staren.
'Kim.' begint Diana. 'Het spijt me, maar jij deed ook zo toen ik Went zag. Je geloofde me ook niet. Dus het leek mij ook een beetje sterk dat jij nu wel Lane zou gezien hebben.'
Kim kijkt met een sip gezicht naar Diana.
'Misschien heb je wel gelijk.' zegt Kim. 'Misschien heb ik Lane wel niet gezien.'
'Of ik heb Went wel echt gezien en jij Lane ook echt gezien. Maar kunnen we het beide niet bewijzen omdat we het niet alletwee zagen' zegt Diana wijs.
'Daar heb je ook een heel goed punt!' zegt Kim blij. 'Laten we maar gaan snowboarden, daar kwamen we tenslotte voor'
Diana en Kim pakken hun spullen en vertrekken.
Aangekomen bij de hut leggen Diana en Kim hun spullen in een kluisje en doen hun sneeuwboots aan.
'HERE WE COME' roept Kim.
Iedereen kijkt haar raar aan. Diana vindt het maar tijd worden dat ze hun snowboard pakken en lessen gaan volgen.
'Lessen?!' lacht Kim. 'Die heb ik niet nodig man! Ben zo al de beste in snowboarden, dus.'
Diana begint keihard te lachen.
'Ja, inderdaad.' zegt Diana nog steeds proestend. 'Kom laten we gaan, grappenmaker.'
Als Diana en Kim dan eindelijk buiten staan op hun snowboards denkt Kim Went te zien.
'OMGAWD. DIANA.' roept Kim. 'DAAAAAA...'
Net op het moment dat Kim het wilt roepen, valt ze.
'daaaaa?' zegt Diana Kim vragend na terwijl ze haar helpt om overeind te komen.
'DAAR WENT' roept ze alsnog als ze eindelijk opstaat.
Diana's ogen volgen Kim's vinger. Dan ziet ook Diana Went.
'ZIE JE WEL! HET IS HEM!' Diana flipt helemaal.
Net op het moment dat Went opkijkt valt ook Diana. Ze trekt Kim mee en dan liggen ze allebei te lachen in de sneeuw.
Went tikt een man naast hem aan en wijst naar Diana en Kim die op de grond liggen. Als ze merken dat ze niet meer op kunnen staan, willen ze naar hen toelopen om hen te helpen. Maar ze worden tegengehouden door hun bodyguards.
Dan ineens komt er een andere man die hen helpt. Kim pakt zijn hand vast en trekt zich omhoog. Als de man ook Diana omhoog wilt helpen blijft Diana hem maar aankijken.
'Kim, ik ken hem ergens van.' zegt Diana met nog steeds haar ogen gericht op de man.
Kim, die nu ook naar de man staart, ziet wat Diana bedoelt.
'Diana?' Kim knipte met haar vingers.
Maar Diana en de man knipperde nog niet één keer.
'Hallo?' wapperde Kim met haar handen.
'Hi' zei de man in een overheerlijk Brits accent.
Diana stamelde: 'Ha--hai!' en produceerde iets wat meer op een grimas dan op een lach leek.
Nu viel Kim ook het kwartje, na Went en Lane, al 2 hotties van de Prison Break cast, stond nu Chris Whistler voor hun neus.
'OMGAAWD!' riep Kim uit. 'OMGAAWD!'
Diana lag nog steeds wat onbeholpen in de sneeuw.
De man strekte zijn hand uit en Diana greep hem vast.
Met een enorme kracht werd Diana uit de sneeuw getrokken en viel tegen de man aan.
Ze keek op en merkte dat ze nu zo dicht bij hem stond, te dicht bij, veel te dicht bij.
Ze werd bedolven onder de geur van zijn after shave.
Phwoar!
'Have you did this before?' vroeg Chris.
'No, we usually don't fall that easily' zei Kim.
Chris begon te lachen, Diana kreeg weer weke knietjes en greep zich nog net op tijd aan Kim vast. 'I mean snowboarding' zei Chris lachend.
'Ohhh!' zei Kim met een lichte blos op haaar wangen. 'I thought..well...'
'No, we haven't' zei Diana, haar stem had ze eindelijk onder controle, geen gestotter meer, pffffffft!
'Well, seeing as this group is way to big to learn it properly..I can give you a lesson?' zei Chris alsof het de normaalste zaak van de wereld was om snowboard les te krijgen van een bekende acteur. Dit moest wel de knapste skileraar in de weide omgeving zijn!
Diana droomde weer weg maar werd ruw uit haar dagdroom gewekt door een Kim die nog erger dan hyper was..t was meer uberhyper..nee nog erger!
Het was nog een stuk ploeteren door de sneeuw, hun snowboard onder hun arm werd met de stap zwaarder.
Uiteindelijk aangekomen bij een wat Chris noemde 'a little mountain' begonnen ze aan hun les, die, hoe erg Diana zich ook ergerde en tierde, Kim beter afging dan haar.
Maar wat betekende dat Diana meer quality time kreeg met Chris.
Na de 10x op haar kont te zijn gevallen, nog maar net een boom ontwijkend en een sneeuwbui verder, gaf Chris het op en begon Diana te helpen.
Daar stonden ze dan, boven aan de berg, Kim had haar camera uit haar tas gehaald, waarom ze die bij zich had bij iets wat een gewone skiles had moeten zijn, was voor Diana nog steeds een raadsel.
Chris pakte Diana voorzichtig bij haar middel en voorzichtig gleden ze van de berg af, pfft 'a little mountain' dacht ze bij zichzelf, het is eerder een 'huge mountain'.
Door deze dagdroom, de zoveelste die dag, begon Diana gevaarlijk te slingeren en rolde Chris en Diana naar beneden. Een flits. Een lach. Diana wist genoeg, Kim had dit moment voor eeuwig vastgelegd op haar camera.
Uitgerold en ijskoud van de sneeuw lag ze boven op Chris. Voor iedereen die langs kwam moet dit er niet uitgezien hebben als een skiles maar eerder als............Gawd, Diana, blijf bij de les, zei ze streng tegen zichzelf.
Maar het volgende moment had ze niet in de hand, Chris zoende haar, zijn warme mond sloot om de hare en voor 1 lange minuut voelde ze zich het gelukkigste meisje op deze aarde.
Flits!
Diana trok zich los uit dit moment. Ze keek op en zag een man die zijn telelens subtiel onder zijn dikke winterjas had willen verstoppen. Maar zo snel verstop je een telelens van enorme grootte niet onder een winterjas. Shit. Een paparazzo. Had zij weer....
Diana is beetje chagerijnig omdat ze weer eens gesnapt is door de paparazzo. Maar al snel is ze dat weer vergeten als ze weer les krijgt van Chris.
'Diana, kom. Laten we warme chocolademelk gaan drinken.' stelt Kim voor die een beetje gek wordt van al dat geklef. 'Ik heb het hier wel gezien.'
'Oh, sorry. Chris gaat me nog even les geven. het lukt me nog niet helemaal.' zegt Diana en bloost. 'Laten we dadelijk gaan?'
Kim wordt boos.
'Ja tuurlijk! Chris dit, Chris dat.' zegt Kim beetje op een schreeuwtoon. 'WANNEER BEN IK HIER EENS HET MIDDELPUNT VAN JOUW AANDACT?! Je bent toch met MIJ op vakantie?'
Voordat Diana nog wat kan zeggen, loopt Kim boos wel. Onderweg botst ze tegen Lane aan, maar daar heeft ze helemaal geen erg in. Ze is veel te boos op Diana.
Kim gooit haar snowboard aan de kant en loopt de hut binnen. Lane achtervolgt haar stiekem maar ook dát heeft ze niet door.
Ze gaat aan een tafel zitten en bestelt een warme chocolademelk met extra veel slagroom.
'Dit zal me wel een beetje opvrolijken' denkt Kim.
Even later komt de serveerster Kim's warme chocolademelk met extra veel slagroom brengen. Kim glundert. EINDELIJK!
Net op het moment dat ze helemaal aan het genieten is van haar warme chocolademelk komt er ineens een super hawtie aan haar tafel zitten.
'O-o-oh m-my...' stottert Kim en ze verliest meteen alle aandacht voor haar warme chocolademelk met extra veel slagroom.
De super hawtie legt zn vinger op Kim's mond.
'Shush' zegt hij. 'Don't say anything. If they know I'm here I got a huge problem.'
'B-b-but you're Lane!' zegt Kim net iets te hard. De hele tent kijkt naar haar tafel. Allemaal gillende meiden vliegen bovenop Lane. Dan komen zijn bodyguards.
'EVERYBODY GO AWAY!' roept er eentje.
'Give him some air' zegt de andere.
Ze helpen Lane overeind en kijken Kim boos aan.
'It's okay, guys. She's cool.' zegt Lane tegen zijn bodyguards.
'I don't think so. We're out of here.' zegt de grootste man en trekt Lane mee.
'Fast, gimme the number of your hotelroom!' zegt Lane snel.
Kim pakt haar servetje en schrijft meteen het nummer op van haar hotelkamer. Dan geeft ze het aan Lane en nog geen seconde later is hij weg.
Kim zucht en kijkt naar buiten. Daar is Diana, nog steeds aan het flikflooien met Chris.
Kim zucht nog eens en drinkt haar warme chocolademelk op.
Diana en Chris zijn nog steeds vol op bezig met flirten, zooien en allemaal andere dingen die een gewoon meisje uit nederland en een beroemde prisonbreak gast normaal gesproken niet behoorde te doen. Maar Diana en Chris doen het wel.
Kim wordt er een beetje ziek van. Diana is tenslotte met haar op vakantie en niet met die Chris.
Kim pakt haar spullen en rekent af. Dan loopt ze naar buiten.
'Diana, ik ga naar onze hotelkamer. Voel me niet zo lekker.' zegt Kim die nog steeds boos op haar is. 'Ik ga even chillen in bad ofzo'
'Oh. mmm. okay' zegt Diana die beetje verbaasd is.
Dan komt Chris eraan en meteen is Diana alles weer vergeten.
Kim doet de deur open en wordt meteen omringt door een oase van rozen.
'WOW!' roept Kim.
Ze rent naar haar bed toe als ze ziet dat daar twee enveloppen op liggen. Op de ene staat 'Kim' en op de andere staat 'Diana'.
Het is beide geschreven met een ander handschrift. Ze kan eigenlijk niet wachten tot Diana terug is, zodat ze het samen kunnen lezen. Maar is ook nog steeds boos op haar.
Kim raapt al haar geduld bij elkaar op en gaat rustig in bad liggen.
Dan komt Diana thuis.
Diana slaat zo onderhand de deur open, en gloeit helemaal.
Ze gaat naar binnen en besteed geen aandacht aan de kamer die vol rozen ligt, of aan Kim die net de badkamer uitkwam.
Ze ploft op bed neer en begint te raaskallen over haar 'date' met Chris.
'Het was geen date' merkt Kim op.
'Soort van..Nou in ieder geval...' begon Diana weer.
Kim luisterde niet, ze had net allebei de brieven gelezen die ze gevonden had en was met haar gedachten heel ergens anders.
Dan merkt Diana de geopende enveloppen op die Kim vast heeft.
'Van wie zijn die?' vraagt Diana.
'Ons' zegt Kim. 'Of ja..een voor mij een voor jou' glunderd Kim en geeft Diana's envelop aan.
Diana pakt de brief eruit en begint te lezen.
'Dear Diana.....' begint de brief.
Een date met Wentworth? Diana krijgt een naar gevoel van binnen.
Ze had net zo'n fijne dag met Chris achter de rug en vanavond wou Wentworth haar aandacht. Ze had eigelijk uit haar dak moeten gaan maar ze kon het nu niet opbrengen.
'En van wie was jou brief?' Diana kijkt Kim aan.
'Lane' zegt Kim blozend.
'Oh'...
'En jij met Went!' Kim kijkt haar blij aan..
'Kim, ik heb net een geweldige dag met Chris gehad, dit voelt een beetje als verraad, ik had voor morgen avond een afspraak met hem gemaakt!' Diana rolt met haar ogen en voelde een pijnlijke steek in haar maag. Hoe moet ze dit oplossen? Toch gaan? Ze was wel erg benieuwd naar Wentworth.
'Diaan, ga gewoon naar die date, anders zit je ook zo zielig en alleen hier op onze kamer, want ik ga in ieder geval wel naar Lane toe! En vanavond is het toegestaan in het donker te skieen! Ze hebben van die grote lampen geplaatst overal!' glunderd Kim weer.
'Okay, ik zal wel gaan. Omdat je zo aandringt' lachte Diana. De knoop in haar maag werd wat losser. Maar het zat haar nog steeds niet lekker.
Na een hoop gestress, douchen, leuke outfit uitzoeken, make-upjes doen en checken of alles 'o.k ' was stonden Diana en Kim klaar.
'Zullen we dan maar?' vroeg Diana'.
'Altijd' lachte Kim.
Hun wegen scheidden, Kim gaat eerst richting de bar, waar Lane op haar zou wachten.
Diana ging naar een klein hutje, waar skies en snowboards opgeslagen stonden.
Daar stond ie dan, in z'n casual skipak zo te zien.
Diana die een nogal vintage uitziend skipak aanhad voelde zich niet makkelijk, een leuke makkelijke jeans en een topje zouden veel makkelijker zijn geweest voor een date met een super ster!
'Hi' zei Diana klappertandend.
'Hi, how are you?' zei Went en hij knuffelde haar in een poging haar op te warmen.
Nou, dat lukte. En goed ook. Diana voelde dat ze rood werd.
'How did you get my roomnumber?' vroeg Diana.
'Well, Lane saw Kim earlier today, and he asked her the number, and she gave it to him' zei Went.
'Oh, o..right' lachte Diana.
'..and so I thought, that you would like to picknick with me..' ging Went verder en showde Diana een mand vol met lekkers.
'In the snow?' vroeg Diana verbaasd, ze begon wat losser te worden in zijn aanwezigheid, oh zijn stem, wat is ie hot!
'Yes in the snow, and after that we are going to ski, together with Lane and Kim' lachte Went.
'Sound great!' zei Diana.
'Lets get going then!'
Aangekomen bij een grote boom, die vol met sneeuw lag, en net verlicht werd door de lampen die hingen voor het midnight skien, stopte Went en zette alles klaar.
Hij had zelfs een deken bij zich, speciaal voor de sneeuw. Die vent is geweldig!
'So..'zei Went en hij ging zitten..hij lag zijn hand naast hem en wenkte Diana naast hem te komen zitten.
'Right' zei Diana ' how..why?'
Went lachte. 'Well, I saw you before, only you where to shocked cause you've recognised me and..then I saw you this morning' ging Went verder.
'And because you weren't screaming and all that what the other girls did, I liked you..' zei Went.
Diana was stil. Wat een rare manier om iemand zo te ontmoeten eigenlijk.
'That's a strange story, actually'
'I know, my bodyguards held me back when I wanted to help you cause you fell over' zei Went.
'Uhu, I've seen that' lachte Diana.
Toen viel er een stilte, en keken Went en Diana voor een, het leek wel een eeuwigheid, elkaar aan.
'So..'
'Sooo....'
'Right...'
'Yeahhh..'
'Gluhwein?' vroeg Went. 'To warm oursleves'...
'I know another way to warm.....'Diana stopte abrupt. Daar dacht ze hardop, oeps!
Wentworth lachte...toen zoende hij haar. Net op het moment dat het weer begon te sneeuwen.
Ze gingen er helemaal op in..tot ze een harde knal hoorde.
Ze schrokken, en weekte los van elkaar.
Diana keek Went met grote ogen aan, grote bange ogen.
KNAL!
'Eeep!' riep Diana uit en greep Went stevig vast. Hij sloeg haar arm om haar heen maar was nog steeds op z'n hoede...