heb niet echt een bepaald soort muziek waar ik naar luister,luister eigenlijk naar alles,behalve klassiek echt zo saai...en niks aan _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Alles eigenlijk wel, hou alleen niet zo van NL rap/hiphop... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
oeh ik juist wel (L) hiphop/R&B xD en jumpstyle naja dat komt zo onderhand me neus en oren uit in de discotheek draaien ze het ALLEEEEN maar ag dan ga ik wel eens meejumpe om die jonges hun mond te snoeren maarja niet zo mijn stijl verder
_________________ No one can outrun their destiny..
Classic rock (jaren 70, ouwelullen muziek voor de meesten ) _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
techno !!
metal !!
hiphop minder.. maar 50 cent met Curtis vond ik wel goed !
Filmmuziek vind ik vaak ook mooi ! Zoals bij forrest gump , dat begin maar ook bij kinderfilms is die muziek vaak heel mooi zoals bij The lion king en Tarzan is supper mooi
Tokio hotel TOTAAL niet ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ik luister t meeste radiohead. te chille muziek
verder alles wat leuk klinkt luister ik wel _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
ik luister wel van alles maar meestal luister ik de liesjes van sjaak _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Das geen chille muziek _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
jawel man
das wel moooi!
je moet gewoon even wennen alleen,
paar keer luisteren en je vind 't geweldiggg
mja ik houd ook van andere
nederlandstalig, pop etc. etc. _________________