Ik heb daar gelukkig niet echt veel last van _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jah! Ik heb al 3 dagen dat deuntje in mijn hoofd wat die beestjes zingen als ze Sid gaan aanbidden in Ice Age 2. En niemand kan me aan dat "liedje" helpen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Jah! Ik heb al 3 dagen dat deuntje in mijn hoofd wat die beestjes zingen als ze Sid gaan aanbidden in Ice Age 2. En niemand kan me aan dat "liedje" helpen...
Moet ik eens aardig doen sel ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ja toe! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
2 meisjes uit me klas waren dat echt de hele tijd aan het zingen. en toen wilde ze niet ophouden en toen had ik een pen naar ze gegooid. Maar het liedje zit nog steeds in m'n hoofd _________________ .:Escape is only the beginng:.
ja ik ook, en het is vervelend want ik ken de tekst helemaal niet. ik zit gewoon een tekst te verzinnen en dan de Afrikaanse versie, de Duitse versie, de Franse versie, etc verzinnen... dat deed ik gewoon om m'n broertje aan het lachten te maken, achja. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
van Gwen stefani en Akon - sweet escape _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.