Welke Personage oveleeft seizoen 2?
doe Michael en Lincoln er niet bij want hun zijn de hoofdpersonen en zullen waarschijnlijk ook nog in seizoen 3 spelen,
Laatst aangepast door toi ketsu op za jan 06, 2007 12:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
T-bag overleefd het wel denk ik, met die mentaliteit van hem
en Keller zou ook leuk zijn alst ie het overleeft, kunnen ze het samen uitvechten. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
T-bag heeft ook gevonden wat hij zocht, zou hij het overleven (hij heeft min of meer de hoofdrol, Peter Stormare en Lane Garrison stonden als quest starring)
Verplaatst
----
Ik weet niet welk pesonage er over blijft eigenlijk ... Gok maar op c-note _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Laatst aangepast door RG_ op za jan 06, 2007 12:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik heb op Kellerman gestemd, maar dat is meer wishful thinking... zou best kunnen dat ie het niet overleeft. Eerlijk gezegd heb ik er nu totaal geen kijk op, ik ben echt benieuwd wie het gaan halen! _________________
ik denk dat ze het allemaal wel overleven.. en als k toch moet kiezen denk ik dat sucre en c-note de kleinste overlevingskans hebben _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik heb Sucre gekozen, hoewel het bij iedereen eigenlijk wel twijfelachtig is. _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
Heb op Sucre gestemd, zou het heel jammer vinden als ie doodging, maar het kán natuurlijk wel... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..