Ik vind ze beide zo goed.. en anders . Ik zou het niet weten. Seizoen 1 was wel heeel erg goed.. Maar nee ik weet het echt niet . _________________ heartPrisonbreak.
ik vind seizoen 1 ook het beste
Want daar heb je die spanning nog echt in zitten van wordt lincoln geexcuteerd of niet? gaan ze ontsnappen enzo en dan die dingen rondom de gevangenis..
nu is het ook wel spannend maar seizoen tog net iets meer
Ik wil wel is weten of er ook andere zijn die season 1 tog net iets beter vinden dan season 2. Want in season 2 zie ik tog wel wat dingen die ik ongeloofwaardig vindt , zoals dat ze alle tatoo's van scofield hebbe op foto, en dat die '' mahone '' net iets te slim is! laat allenmaal even een reactie achter
die foto's hebben ze toch van die tatoeage zetster omdat zij ze zo mooi vond had ze toch gevraagd of ze er foto's van mocht maken aan michael?
ik vond seizoen 1 ook beter toen draaide het echt nog om de "Prison Break" _________________ I'm not a PB fan.. I'm just an addict
Ik vind seizoen 1 waanzinnig goed, maar ga toch voor seizoen 2. Dat is wat gevarieerder, omdat het niet meer 'alleen' in de gevangenis is. En er komen nieuwe interessante karakters bij (gaan er helaas ook weer een paar dood, maar ja).