Ik wil wel is weten of er ook andere zijn die season 1 tog net iets beter vinden dan season 2. Want in season 2 zie ik tog wel wat dingen die ik ongeloofwaardig vindt , zoals dat ze alle tatoo's van scofield hebbe op foto, en dat die '' mahone '' net iets te slim is! laat allenmaal even een reactie achter _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
Juistem jij snap't .. het is natuurlijk belangrijk om het begin te lezen. _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
Vind beide seizoenen anders, ander soort verhaal, gevangenis cultuur is heel anders dan buiten de gevangenis, daarom dat heel veel gevangenis films ook eindigen met de ontsnapping en verhaal erna niet graag willen vertellen, omdat de spanning erin houden dan moeilijk wordt, maar ik ben het eens dat seizoen 1 stuk gaver was, want ik hou wel van gevangenis series zoals ook Oz _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
over het algemeen vinde de meeste mensen season 1 beter.. terwijl je de hele tijd zit te wachten op de ontsnaping.. en dan is die daar! en vindt ik hem persoonlijk iets '' minder '' worden! maar nog steeds erg verslavend voor trouwens wat leuke intervieuws met wenworth miller moet je kijken op video google , of www.youtube.com erg lachuh hoe '' sucre '' en '' scofield '' met elkaar omgaan in het echte leven! goeie humor die gasten! .. _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
In seizoen 1 zat tot nu toe veel meer spanning in dan dat er nu is in seizoen 2 maar wie weet wordt seizoen 2 wel beter maar ik verwacht het niet. _________________
denk dat seizoen nog wel veel spannender gaat worde _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik ben niet zo benieuwd naar MiSa, beetje over rated... ben meer benieuwd naar Haywire, Tbag en Kellerman _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik hoop dat kellerman vermoord wordt samen met die andere gangster chinees en en ik weet al dat haywire een vlot gaat make >.< met zijn domme kop maar of het hem zal lukken _________________ Break In,
Break Out,
Save you're Brother.
Ehm.. ik kan moeilijk kiezen, maar ga uiteindelijk voor seizoen 1. Daar was gewoon alles perfect uitgedacht, tot in de details. Dat is bij seizoen 2 eigenlijk ook zo Waaah ik kan eigenlijk niet kiezen, het lijken 2 verschillende series die even goed zijn, omdat het eerst echt alleen in de gevangenis was en nu zijn ze overal en nergens.. Ik weet wel zeker dat ik Prison Break de beste serie vind die ik ooit gevolgd heb
Dat laatste zeker jah! Ik weet ook niet welke ik het beste vind. Het lijken idd net 2 totaal verschillende series... Als ik tog moet kiezen ga ik denk ik toch maar voor seizoen 1... Of 2...
seizoen 1 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design