Hallo,
Ik ben de tel een beetje kwijt......maar welke aflevering was er gister op tv??
Ik weet dat er 23 of 24 afleveringen zijn en ik dacht dat dit de 17e of de 18e was.....klopt dit??
komen er nog 2 afleveringen..? dat is kut,, ik kan het volgende week en die week daarop niet zien,, zit ik in spanje,, maar ik dacht dat het gister de laatste aflevering was,, omdat ze niet lieten zien wat er volgende week komt,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
daar zal wel weer een stop tussen zitten voordat seizoen 2 hiero komt het zou een wonder wezen als ze meteen der na beginnen met het uitzenden van seizoen 2 maar verheug je der maar niet op want in amerika zit toch ook een stop tussen de afleveringen van seizoen 2 wij moeten vast weer een aantal maanden wachten tot dat alle afleveringen in amerika zijn geweest misschien zenden ze heel seizoen1 weer op nieuw uit in nederland ... _________________
En het zal wel te duur zijn voor RTL om de aflevering in zo'n "nieuwe" staat te kopen _________________ **hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger! **
Volgens mij komt er geen stop en gaan ze in 1 keer door, maar dat heb ik ook maar gehoort. Het zou alleen wel beter zijn. Maar de tv rechten zijn ook wel duur, omdat de serie nog vrij nieuw is
ow... dan gaan ze blijkbaar wel door we wachten het wel af...
maar weet je wat ook zo vreemd is eerst herhaalde ze wel de afleveringen van donderdag op zaterdag avond om 9 uur en nu opeens niet meer _________________
ik d8 dat er een stop kwam.. want meestal is het zo dat eerst alle afleveringen in de VS worden uitgezonden en dan pas in Nl.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nee oke.. ma in de Vs heb je er pas 7 gehad.. lykt me vry snel als het al in nl komt.. in australie is het ook nog niet _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ja klopt.. idd op de site staat van wel.. ik hoop het wel zal wel vet zyn zeker voor de fans die seizoen 2 nog niet kyke _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?