Ben gister naar Prince of Persia - Sands of time geweest. Moet zeggen dat ik het toch wel een mooie film vind ondanks dat ik van tevoren niet had gedacht dat Jake Gyllenhaal goed zou passen in een rol als prins, maar desondanks brengt hij het er toch goed vanaf. _________________
Leeftijd: 91
Ik wil ook lost kijken:O maar ik had fucking versie met wachtwoord vanmorge gedownload.... nu maar opnieuw proberen dan... en vanavond ff laatste ep van CSI kijken...Iemand al A Nightmare On Elmstreet gezien? die wil ik echt graag zien
Ik wil ook lost kijken:O maar ik had fucking versie met wachtwoord vanmorge gedownload.... nu maar opnieuw proberen dan... en vanavond ff laatste ep van CSI kijken...Iemand al A Nightmare On Elmstreet gezien? die wil ik echt graag zien
Vrienden van mij hebben hem gezien en zeggen dat hij zwaar tegenvalt. Maar goed, ieder zijn eigen mening natuurlijk _________________