Welke talen spreek jij?
Ik spreek nederlands, duits, frans, engels, portugees en een beetje spaans
edit: en belgisch en een beetje fries _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Don't do the crime, if you can't do the time...
Laatst aangepast door Appesoester op zo feb 04, 2007 6:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
nederlands, engels, frans en duits wel goed en een piepklein beetje portugees door jou appie en ook fries en een beetje gronings (familie) _________________ I'm not a PB fan.. I'm just an addict
Laatst aangepast door Dindi op zo feb 04, 2007 6:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Nederlands, Duits Engels, Belisch, zeeuws, gronings, en een beetje fries _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ja belgisch kan ik ook! en fries ook een beetje ga ik ze dr ook lekker bij zetten maar vond belgisch eigenlijk wel logisch omdat t bijna t zelfde als NL is _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
nederlands engels duits frans en spaanss..
ook nog een beetje italiaans, dat lijkt wel een beetje op het spaans
en aangezien we vaak naar italie op vakantie gaan. leer ik het al aardig _________________
Nederlands, Engels, Duits en Bje Frans _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nederlands en Engels vloeiend, Duits steeds vloeiender (mag ondertussen ook wel na 2 jaar studie), Frans een beetje en Spaans kan ik redelijk verstaan (niet spreken). Ik zou nog weleens Japans willen leren. _________________
Nederlands (joh)
Engels
Duits
Frans
Latijn (omg)
Spaans (paar woorden)
Italiaans (pizza.. spaghetti, zijn als wel 2 woorden Italiaans die ik ken)
Belgs (pipi en kaka)
Limburgs
Chinees of Japans ofzo (bami pangang)
Sims-taal
En ik wist 'rot op' in het turks..