Welke TV serie volg jij nog meer naast Prison Break. Ik kijk zelf namenlijk ook best vaak naar LOST.
Is ook wel een spannende serie.
Het gaat over een vliegtuig (Flight 815) dat neerstort op een onbewoond eiland. Maar zo onbewoond is dat eiland niet echt blijkt na een tijdje.
Deze serie zit op't moment ook in een zomerstop.
Er zijn nu 2 seizoenen afgelopen, en de derde begint na de vakantie weer, I hope!
ik volg As The World Turns ook, Dat is zooo spannend het komt nu alleen op een ander tijdstip dus ik vergeet het elke keer te kijken dus kijk in de herhaling meestal in de ochtend met die gare belspellen tussedoor
en ik kijk ook af en toe The bold and the beautiful.
er is ook een nieuw tvprogramma Missing, die wil ik ook wel is gaan kijke wat dat nou is want dat lijk me wel leuk eigenlijk _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Peking Express heb ik ook gezien is ook altijd leuk, en Expeditie Robinson keek ik eerder altijd, maar dat wil nou niet meer, want Talpa hebben we hier niet ^^. (omg waar leef jij! ) _________________
Peking Express heb ik ook gezien is ook altijd leuk, en Expeditie Robinson keek ik eerder altijd, maar dat wil nou niet meer, want Talpa hebben we hier niet ^^. (omg waar leef jij! )
Whaha, dat hadden wij hier eerst ook niet, maar je moest daarvoor een speciaal abonnement nemen ofzoo? En die hebben we , dus kon ik lekker ER kijken! _________________ .
ik volg the 4400...Echt leuke serie.
Gaat over mensen die vanuit de toekomst naar deze tijd zijn gezonden om de wereld van de ondergang te redden. Ze hebben allemaal speciale gave.
En, ik volg as the world turns..alleen vergeet het nu alsmaar te kijken . En in de ochtend kan ik niet kijken want dan moet ik werken vanaf nu
ATWT ben zoo blij dat jack bij carly terug komt kom op ATWT fans meld je ik hoop zooo dat lucy en rafael uit dat neerstorttende vliegtuig komen ! en craig is zoo een stumprtje sierra zit er gewoon achter wheheh had ik eigenlijk niet verwacht _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
ATWT ben zoo blij dat jack bij carly terug komt kom op ATWT fans meld je ik hoop zooo dat lucy en rafael uit dat neerstorttende vliegtuig komen ! en craig is zoo een stumprtje sierra zit er gewoon achter wheheh had ik eigenlijk niet verwacht
sorrie ik kan er niet over meepraten _________________ .
ATWT IS EEN SOAP!!! zeep!!!! smurrie, hahaha in iedergeval geen serie,
Series zijn spannenddd en kunnen zich meten aan een goeie film
SOAPS zijn gewoon langdradige intrieges, iehl, en ook nog beetje cheap gemaakt sorry dat ik t zeg, maar series (zeker van tegenwoordig) hebben budgetten van miljoenen!! bijna film budgetten of meer. i just LOVE special effects
jaa in saosp houd het nooti op en het blijft in deze saop ook spannend!! en het is egtg verslavend want als je 1 aflevering heb gezien dan moet je de volgende ook zien mar dus verder geen andere ATWT kijkers hier _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif