Dit zijn de vakantie tijden, welke komt iedereen het beste uit, geef aan waarom je wel of niet kan
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op do jan 18, 2007 5:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Leeftijd: 108
Voorjaars vakantie weet ik niet het kan geen idee
En de mei vakantie kan ik niet dan ga ik naar Italië naar familie
De zomervakantie is heeeel lang dus als ik mag dan kan het zeker daarin _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik stem eigenlijk ook voor de zomervakantie, dan gaan wij niet weg, en heb ik dus tijd genoeg, in de mei vakantie ga ik weg, en moet ik leren voor examens, en de voorjaars vakantie gingen wij waarschijnlijk ook weg... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zomervakantie duurt wel nog even, maar dan zijn de vakanties wel zo gelijk mogelijk tussen de mensen die in het noorden zuiden en midden wonen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
liever zomervakantie.. ik moet ook examens leren enzo in andere vakanties en zomervakantie is zo lang dat er altijd wel een dag is dat (bijna) iedereen kan _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD