Wentworth Miller heeft opnieuw de geruchten ontkent dat hij homo zou zijn. Hij benadrukte het feit dat hij gewoon de juiste vrouw nog niet gevonden heeft maar wel graag een vriendin en een gezin zou willen hebben.
Quote:
Ik ben geen homo, maar dat gerucht kan niet verdreven worden. Ik zou graag een vriendin en een gezin hebben. Maar ik heb de juiste nog niet ontmoet. Tot die tijd focus ik me op mijn werk. Ik heb zo lang moeten wachten op deze kans. Ik geniet van iedere seconde op de set, zelfs als dat betekent dat we 14 uur per dag bezig zijn met opnames.
Ook Dominic Purcell ontkende de geruchten over Wentworth Miller met een grap.
Quote:
Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.
Ja, ik geloof ook niet dat die gay is. En al zou die het wel zyn who cares? _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ja precies, hy wordt er niet anders om en hy blyft lekker _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Hij is niet gay nee, en hij is nog steeds lekker dan !
En als hij het wel zou zijn , boeiend ! _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Dit doen ze gewoon omdat Wentworth zijn priveleven niet op straat gooit zoals andere hollywoodsterren dat wel doen. Prive is prive en ik vind het knap dat hij het ook prive kan houden! Houd hem lekker mysterieus _________________
aa,,,wel nee hij is geen homo haha..hij moet alleen nog de waren tegen komen,...hopelijk gebeurt dat snel want ik zou het wel lache vinden om kleine wentworth juniors te zien...:p _________________
Hmm.. ik begin aan de ene kant wel te gelove dat hy eventueel op mannen kan valle.. dus mss dat hy gewoon Bi is.. het boeit me niet. zolang hy gelukkig is _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
lekker belangrijk hij is en blijft lekker! ik kan de geruchten ook wel weer begrijpen soms heeft ie wel wat trekjes het maakt mij niks uit hij is een goede acteur. en als ie inderdaad op vrouwen valt wil ik hem best tegenkomen!
Wat maakt Amerika zich toch altijd druk over de geaardheid van mensen zeg! Hans Klok kreeg ook heel Amerika over zich heen toen hij bekende Homo te zijn, alsof je dan ineens minder goed je vak kunt doen!
Wat mij betreft valt ie op dieren ipv mensen, who cares? _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
whahaa,,op dieren :p nou,,dat liever niet..laat em dan maar gay zijn , maakt opzich niet uit want niemand hier kan toch wat met em krijgen..:p het gaat mij der om dat hij blijft in prison break hebben we teminste een leuke serie om naar te kijken _________________
Dan is die toch lekkr gay, wat maakt t uit.. maar liever niet op dieren, stel je voor dat die opeens met een koe over straat wandeld.. neeh doe dan toch maar een mens _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..