ik haaaaat mensen die roken, niet om wie ze zijn maar omdat ze roken, gelukkig ben ik er nooit bij als ww rookt, want anders zou het echt niet goed komen, nu kan ik m tenminste nog sexy vinden. _________________
ik haaaaat mensen die roken, niet om wie ze zijn maar omdat ze roken, gelukkig ben ik er nooit bij als ww rookt, want anders zou het echt niet goed komen, nu kan ik m tenminste nog sexy vinden.
Nou, dat klinkt ook lekker vriendelijk. Je kan iemand niet haten omdat 'ie rookt. Dan zou je mij haten terwijl je mij niet kent, alleen maar omdat ik rook.
Lees eerste post in dit topic waarschijnlijk. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Wentworth Miller rookt NIET MEER ! In een interview in de show "Ellen" welke op tv geweest is op 17/09/07 vertelt Wentworth zelf dat hij zo'n 10 jaar gerookt heeft, maar dat hij wou stoppen op karakter, dus zonder enige hulp van pleisters en zo. Hij heeft zijn gewoonte zodanig afgebouwd dat hij in de laatste 8 maanden slechts zo'n 4 à 5 sigaretten gerookt heeft. Hij is er dus zo goed als vanaf.
Way to go Wenty !! _________________ Ook al ben ik geen 20 meer, ik vind Prison Break en vooral Wentworth Miller de max !!!
Leeftijd: 108
ik denk niet dat je daar een antwoord op
krijgt. Chinouk had dat geplaatst in januari
2008. dus meer dan een jaar geleden.
ik heb haar al een lange tijd niet meer gezien
hier op het forum, zoals veel andere mensen.
xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
moet ie zelf weten _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Leeftijd: 108
is ook zo xD
hij is gestopt en daardoor is hij aangekomen
en het ligt niet aan jou, hij is echt dikker geworden _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.