Volgens mij rookt hij daar inderdaad.
Het zijn geen opnames in de gevangenis omdat sigaretten verboden zijn.
En als ie die zou hebben gekregen binnen de gevangenis (tijdens de opnames), zou hij het vast niet zo openlijk doen.
Was het ook al een keer tegen gekomen op een engels forum... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Idd.. maakt my ook niet uit.. maar hy rookt idd op die foto.. Denk eigelyk niet dat ie heel veel rookt.. als je naar zn huid enzo kykt.. zn stem etc. en anders boeit me niet veel _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
haha.. maar je kent michael scofield ook beter dan wentworth miller denk ik.. Volgens my is die int echt een bje verlegen. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Maar waarschijnlijk ook niet zo veel, ik had ook een keer een filmpje gezien waarop ze een award in ontvangst moesten nemen. Iemand zei daar dat Dominic en Wentworth zouden wat later op het podium komen, want ze gingen ffe roken. _________________ 'you still think you're running this show, don't you?' 'you still think I'm not?'
Laatst aangepast door lies-16 op za apr 07, 2007 5:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Nee preceis _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Ik weet niet of ik Michael beter vind dat wentworth, ik krijg steeds meer het idee dat als je met michael bevriend raakt je leven meteen ernstig in gevaar loopt en Wentworth lacht wat meer en fluisterd niet zo de hele tijd xD _________________
haha kvind dat fluisteren wel sexxy
vind t niet zo erg dat ie rookt hor _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...