Dat er al enige tijd geruchten de rondte gaan over dat Wentworth Miller gay zou zijn weten we wel. Maar de laatste tijd zien we Wentworth wel erg vaak met Brothers & Sisters acteur Luke MacFarlane. Volgens een anonieme tipgevers daten de twee al 6 maanden in het geheim. Ze zijn op meerdere plaatsen gespot oa. Starbucks en In-N-Out Burger. Ook staan de twee regelmatig samen op de foto. Zal Wentworth Miller binnenkort uit de kast gaan komen. De kans is dan wel groot dat de kijkcijfers van het derde seizoen Prison Break flink achteruit gaan.
hoezo zouden de kijkscijfers dan achteruit gaan? zo bekrompen is de wereld toch ook weer niet? en sowieso, er veranderd niks, hij gaat in PB dan toch ook niet ineens een homo spelen? En het is niet eens duidelijk of hij homo is of niet... Hij loopt misschien wel gewoon met een goeie vriend over straat... Als je twee mannen op straat lachen ziet lopen hoeven ze toch niet meteen homo te zijn? Maar wat boeit het eigenlijk... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Owjaah? =P Zijn ook veel geruchten over geweest, maar is nooit bevestigd net als deze geruchten weer.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
dit slaat echt nergens op.. er is al een thread over ''gay'' en verder gaat het heus niet ten koste van pb.. jezus dat zou nogal triest zyn! veel mensen die nooit op internet ofzo zitte maar die pb gwoon kyke (net als mn ouwe) die weten niet eens dat die geruchten er zyn dus het is gewoon gelul dat er daarom niet meer na gekeken zal worden! ik vind dit een zinloze thread omdat er al een thread bestaat.. maar kan er geen slotje op doen want ben alleen mod by S2 en S3! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Klopt maar kon mezelf niet inhoude ik vind het echt zinloos.. maarjaaaaaa.. bedoel lekker belangryk of die homo is of niet.. in myn ogen veranderd die dan niet.. hy blyft een lekkerding en gun hem een goed liefdesleven ongeacht geslacht _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Klopt maar kon mezelf niet inhoude ik vind het echt zinloos.. maarjaaaaaa.. bedoel lekker belangryk of die homo is of niet.. in myn ogen veranderd die dan niet.. hy blyft een lekkerding en gun hem een goed liefdesleven ongeacht geslacht
helemaal gelijk , eerst zou ik er geen seconde aan gedacht hebben of het wel of niet zo was, nu hou ik me er ook niet de hele dag mee bezig hoor maar nu al die geruchten en roddels er zijn ben ik eigenlijk wel nieuwschierig geworden.
Hmm.. die roddels waren er vorig jaar ook al.. alleen nu komen er steeds meer.. hoor het vanzelf wel een x van HEM of het zo is of niet.. Dominic Purcell zei in een interview dat Wentworth een oogje had op een chick.. maar verder hebbe ze het daar nooit over.. dus Njaa. we heuren het vanzelf wel een keertje _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Jep ik ook.. snap ook niet dat er mensen zyn die zich er werkelyk waar zo druk om maken.. laat die jongen toch! net of zy en wy, hem kunnen krygen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
mooi Went ( met een verschrikkelijk belachelijk vissershoedje op , maar zen knappe koppie maakt alles goed!!) zat er samen met ene Luke.
Jammer noem ik het niet hoor..... mooi blijft mooi hè
Je zit gewoon maar wat te lullen. En de naam stond er niet eens bij
EN mag een man geen mannelijke vrienden hebben. _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
tis ook niet bevestigd he _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Pfff , ik vind het echt dom! Mensen kicken er gewoon op om over celebs enzo te roddelen, of het waar is of niet. En als Went homo zou zijn, wat maakt dat nou uit.. de cijfers gaan er heus niet van achteruit hoor. Hij blijft hetzelfde spelen en hij blijft leuk! _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D