Ik heb het ook op dvd, maar niet de officiele. Heb ze van marktplaats gekocht. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ik was pas om 15:10 vrij maar toen ben ik ook meteen naar de stad gegaan en hem hem gehaald en ik heb ook zo'n promotie plaat van seizoen drie erbij (1,70 cm hoog ) en die van seizoen 2 had ik vorig jaar ook dus dat is wel mooi _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Heb 'm ook al een paar maanden, en wel met ondertiteling natuurlijk, want zonder ondertitels vindt ik te lastig om ontspannen te kijken
Ik wacht eigenlijk totdat seizoen 4 op RTL 5 wordt uitgezonden, ben alleen bang dat ik dan heel lang moet wachten. Als het erg lang duurd ga ik hem wel downloaden.
Heb 'm ook al een paar maanden, en wel met ondertiteling natuurlijk, want zonder ondertitels vindt ik te lastig om ontspannen te kijken
Ik wacht eigenlijk totdat seizoen 4 op RTL 5 wordt uitgezonden, ben alleen bang dat ik dan heel lang moet wachten. Als het erg lang duurd ga ik hem wel downloaden.
Grtz
Dan heb je ze denk ik gebrand ofnie?? En ik wil ze orgineel hebben _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
idd, want het kan niet dat je hem origineel al een paar maanden heb met nederlandse ondertiteling .. zo van die series koop ik liever origineel dan gekopieerd
en btw, tis niet alleen jij die moet wachten dat seizoen 4 op televisie komt, we moeten allemaal wachten _________________
hehe mooii .. op de dvd van seizoen 3 laten ze ook een ander openingsliedje spelen dan van op televisie .. maar maakt niet zoveel uit _________________
Binnenkort heel de serie (seizoen 1, 2 en 3) proberen te kijken in één weekend??? _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
haha ik kan ook als ik wil seizoen 3 in 2 dagen afkijken maar dat vind ik niks, dan is die te vlug afgelopen ik kijk liever rustig op mn gemak dan heb ik er meer plezier van, ik kijk 1 nieuwe aflevering per dag.. meestal kijk ik eerst de aflevering die ik gister heb gezien opnieuw en daarna de daarop volgende aflevering.
en met dat intro liedje: normaal moet het toch die zang zijn van ' Over the Rainbow ' maarja maak niet zoveel uit hoor _________________
nope ook nog niet seizoen 3 gekocht :S is me ff wat te duur waarschijnlijk daalt de prijs wel weer tussen sinterklaas/kerst ...hoop ik we moeten eigenlijk ff elkaar inlichten als we em ergens in de aanbieding zien liggen,,, _________________