Vandaag bill gates, morgen mezelf, dan schrijf ik een paar miljoen over op mn eigen rekening _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
maar niet alleen vandaag .... _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
ik zou vandaag wel eens paul scheuring willen zijn, een seven kijken wat hij denk over seizoen 3 en wat er allemaal gaat gebeuren.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Alberto Contador,winnaar van de Tour de France,lijkt me echt vet. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
De buurvrouw van wentworth , ga ik erheen met een lekker taartje en worden we goeie vriendjes _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
ik zouw me zelf willen zijn maar dan 10 jaar later.. kijke waar ik terecht ben gekome.. wat ik doe enzo.. _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!