Welke Console heb jij het liefst:
Nintendo Wii
Sony Playstation 3
of toch microsoft Xbox 360
ik heb het liefst de Wii:P ben een nintendo gast:P
hebop het moment nog geen Wii, wel gereserveerd, maar sta 18de op de lijst dus moet misschien tijdje wachten, of anders heb ik hem volgende week als ze minstens 18 binnen krijgen, in ieder geval heb al game gekocht: Zelda:D
moet ik kieze?
dan de PS3
is altijd wel lache met de broer van een vriendin van mij en haar en haar broertje en zusjeXD _________________ breaking out was just the beginning.....
Ik heb nog wel een oude Super nintendo waar ik nog wel es op speel. Heel af en toe.
Mario kart is cool _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
ga binnekort the legend of zelda majora's mask lenen, is moeilijk om nog aan te komen, was speed run filmpjes aan het kijken zegt mijn stiefbroertje zo, dat spel heb ik ook:P
Playstation heeft de meeste spellen altijd, al is de Wii ook erg gaaf, van Xbox ben ik nooit voorstander geweest overgens _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik ben niet iemand die op console's speelt
is alles bij mij mee gezegt, sport liever
en heb er geen tijd voor _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dan ga ik toch voor de Wii aangezien hij heel erg leuk speelt een kameraad van me heeft zo 1 en daar kom ik nog al regelmatig maar XboX360 is ook niet verkeerd. Zoon ding staat hier thuis, maar ik heb verder niet echt veel met consoles, liever gewoon pc .