Hier kun je alles kwijt over Bill Kim (Reggie Lee)!
Tadaaaa... Bill heeft ook weer zijn eigen topic
Misschien wel leuk om te vermelden: hij speelde in 2 Pirates of the Caribbean films!
In Dead Man's Chest werd hij onthoofd en in At World's End speelt hij Tai Huang. (misschien had je hem al herkend ) _________________
ik was vrijdag naar pirates 3 geweest,maar had hem helemaal niet herkend... _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
... en toen wassie dood :O eigenlijk niet eens zo erg.. maar goed.. maar speeltie echt in PotC? :O _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Neuh, mooi dattie dood is! Tenminste dat denken we nu he?! Zou wel heel achterlijk zijn als ie het nu op een of andere manier weer heeft overleefd ofzow.. Mja, laten we dat niet hopen..
Hij speelt ook in potc3 ja, ik herkende hem meteen, best weird om die kerel ineens in een hele andere rol te zien, zie je Bill Kim al in piratenpakkie rondhuppelen?! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Neeeeeee. hij moet niet dood. hij móet blijven leven. ik bid ervoor.
En wat POTC3 betreft...ik herkende m ook gelijk, de ogen, hijs cute. >_<
Hij speelt Thai Huang..grootste rol naast die van Sao Feng van de Signapoorse piraten..
Ik zie t eigenlijk niet voor me.. dan stel ik me hem dus voor als Sparrow..
even een plaatje gemaakt
i k kan geen plaatje van m vidnen dat ie echt n piraat is..
heeft iemand een plaatje van hem dattie piraat is? _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Mwah, hij ziet er ietsjepietsje anders uit..
Ik kan zo snel ook ff niks vinden. Anders ga je gewoon naar de bios om hem te bewonderen.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ik denk dat ik hem gezien heb, is hij de baas van de bemanning?
De gene die zegt dat ie werkt voor de "Highest bidder?" _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik moet hem echt niet,wat een sukkel(in pb dan he,ik weet niet hoe die echt is)ik hoop echt dat die dood is! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.