keek net even op deze site, scofield zegt namelijk tege sucre dat hij deze site moet gebruike om in contact te komen. mar het is een doodgewone site. vind ik maar raar, waarom zou scofield hier reclame voor make ?? _________________ ¬¬ PrisonBreak 4 Life ¬¬
als je na US Southwest sighting gaat zie je bijv. staan fish 40 en daar8tr Bolshoi Booze 6/4
Bastimentos 7/4
het zyn dinge die te maken hebben met prison break codes enz. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
keek net even op deze site, scofield zegt namelijk tege sucre dat hij deze site moet gebruike om in contact te komen. mar het is een doodgewone site. vind ik maar raar, waarom zou scofield hier reclame voor make ??
Hoezo Reclame?
De site word gehost door FOX! en word dus gebruitk voor PrisonBreak!
Dat berichtje hea dat gepost was door ene Fish 40 met daarin Bolshoi Booze en Bastimentos....
ik dacht dat bastimentos ook als coordinaat gelezen kon worden maar dan zit je met de N en M die ik niet in cijfers kan vertalen.
Dus ik heb et ff gegoogled en zie hier het resultaat:
Ik vraag me af wat Bastimentos is... een nieuwe lokatie waar ze nog heen moeten?
En Fish 40.. Michael zat in cel 40
Maar ik denk wel dat er iets van hints verborgen zitten. Wat moet Fox anders met een site over een vogeltje
en hij werd wel es Fish genoemd,, in de eerste aflevering,, toen was het,, snowflake,, pretty,, fish en nog een die gebruiken ze heel veel poppetje volgens mij,, weet niet zeker hoor,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Haha Michael werd 't hele seizoen door Fish genoemd
En die lokatie.. dan komen ze dus uiteindelijk wel veilig in Bastimentos Maar dan zullen er daar ook wel weer problemen zijn of ze gaan terug voor iemand ofzo =P
dat weet ik niet precies meer.. geloof ergens in de laatste afleveringen van seizoen 1 alsk me niet vergis _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت