Leeftijd: 108
Leuke foto's stoere galajurk
Woehoe wij hebben niet meer de zelfde jas. de mijne is stuk en ik heb een nieuwe winterjas _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Mooie jurk
Nu maar wachten tot je nieuwe klaar is hea _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
afdansen spreekt voor zich, en eindbal, dat was dus dik lachen. (zie de niet-dans-foto's )
van afdansen & eindbal:
(ik ben de linkse hoor, niet schrikken )
Samara, michelle en ik
(ook in te huren voor feesten en partijen XD)
The moment you've all been waiting for: Ymke had weer eens zin om foto's op het forum te gooien!
Blij doen met aranka boven èn onder tafel:
De allerleukste uit honderden foto's van Italië, Frankrijk, Renesse en Parijs:
Je heet Aranka en Ymke en je wilt pannekoeken bakken. Je loopt naar de koelkast en je ziet dat er geen melk is. Wat doe je dan?? Juist, het kan toch ook met yoghi?!?!
Ymke & Dilo in een vrolijke bui =)
Ingewikkeld hè.
Aranka, ik, Tara & Behishta
Aranka & Ik
Michelle, ik en Samara shakin' that booty
Nathalie & Ik
Aranka & Ymke in de Vero Moda
Renesse <3
In Italië
En hiermee verklaar ik deze fotosessie voor gesloten. =) _________________
Laatst aangepast door Unicorn op wo okt 03, 2007 4:32 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Coole fotos lieverd _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design