vorige week donderdag, met 2 vriendinnen
Blij doen met aranka
nederland-argentinië!!!
Vakantie 2006, met richard, de gangster XD
Ikke!
In phantasialand met de family
Met mn stiefmoeder en andere stiefbroertje in Kroatië _________________
Laatst aangepast door Unicorn op wo okt 03, 2007 7:54 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Mooie fotos _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Wauw, wat een inspanningen voor die wedstrijd. Verloren we toen niet trouwens? XD _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Leeftijd: 108
Ooh Whahahahah Ze verloren tegen PORTUGAL
WHAHAHA
Domme Kim.
Als ik dat fout heb, ga ik alle wedstrijden van het wk nog eens bekijken _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Whaha lol , typische ymke foto _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
@ Selemino: Dat is een heleeee opluchting. Ik denk dat door die rot toetsweek mijn geniale hersens een beetje zijn aangestast _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ach meid, wees gerust
Ik kom al 3 weken niet binnen bij scheikunde, ik heb een of andere computeropdracht niet af en ik krijg die site thuis niet geopend, en in de mediatheek ook niet. dus ik kan helemaal niks doen. En waarschijnlijk moet ik alle uren dat ik niet naar scheikunde geweest ben nog inhalen ook!!!!!! vuile &@#*^!!!!!!!!!!!!!
Hij kan stikken, ik ga niet maargoed, we gaan weer ontopic in mijn topic-erige topic _________________