ik ken wel mensen met suikerziekte. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
erg shit voor je broer
veel sterkte, want het zal niet zo snel overgaan denk ik...
hoe is het met jou? heb je niks? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mijn oma heeft borstkanker en ik heb grote kans dat ik het nu ook krijg. Daar ben ik echt facking bang voor. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Bij me in de klas zat iemand die de ziekte van chroon(kroon) had,ze moest toen prednizon nemen waar ze heel dik door werd,als ze ruzie had scholden ze haar altijd uit voor vetzak en zo,was best zielig,ze ging er wel heel goed mee om.Maar ze moest ook altijd vies spul in haar achterste doen,was echt goor,ze moest dat elke avond doen!!!Dat moest ze ongeveer anderhalf jaar doen.Toen het over aan het gaan was(ongeveer 2 jaar later)hield ze een spreekbeurt erover,dat deed ze heel goed en was knap dat ze erover durfde te praatte.Nu is ze weer gewoon en gaat t heel goed met haar. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ik heb toen ik klein was heel lang in het ziekenhuis gelegen wegens trombositopenie ik weet nog goed dat ik zo slap was dat ik niet eens een danoontje openkreeg en ik de zuster bellen moest xD _________________ No one can outrun their destiny..
ik moest toen ik klein was ook een ruggeprik voor iets weet allen niet waarvan eigelijk _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce