mijn opa is denk ik alweer 5 jaar geleden overleden aan longKK,
ik weet nie hoe ik ermee omging, ze betrokken me er niet zo heel erg bij, ik weet nog goed dat ik hem voor het laatst zag, hij kon niet meer eten en drinken en kreeg ales door een slangetje door ze buik, hij was heel mager, daar schrok ik het ergst van, want me om was altijd best dik nou dik hij had een enorme bierbuik en dat alles was helemaal weg, en verder ken ik nie iemand die een ziekte heeft ofzo... _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Mijn oom is al een dik jaar geleden overleden aan kanker, het ergste vond ik nog dat ik 's middags langs was geweest, toen kreeg hij een morfine spuit, en 's avonds kregen we toen een telefoontje dat hij was overleden. _________________
mijn vader heeft de ziekte van parcinson. Soms weet ik nog steeds niet hoe ik hiermee om moet gaan. soms steld hij hele onnozele vragen en dan reageer ik daar ongemerkt bot op. Hij probeerd ook aandacht te trekken (klinkt stom maar is zo), hij gaat dat namelijk tegen iedereen vertelllen wat ie mankeerd, opzicht niks mis mee, maar hij heeft dat 2 jaar!! gaat trouwens ook nooit meer over, deze ziekte zorgt ervoor dat je spieren eigenlijk allemaal langzamerhand verkrampen, hierdoor gaan ze met een arm er of been trillen en dat stopt nooit meer. Ook word het steeds erger. hij had het eerst aan zijn linkerarm, maar nu ook aan zijn linkerbeen. _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Je signature is te breed, het maximale formaat van een signature is 400x90 pixels.
mijn enigste opa die ik nog over had is vorig jaar oktober overleden ook aan longk*nker...waar ik heel goed mee kon opschieten en we deden ook wel dingen samen...zo'n slopende ziekte is dat. Er werd longkk geconstateert in 2000 het heeft ongeveer 3 a 4 jaar stilgestaan maar toen kreeg ie klachten zoals bloedspugen want zo'n t*mor drukte tegen de aders aan in zijn longen en hij kon niet zo goed meer slikken want het drukte namelijk ook tegen de slokdarm aan. Vorig jaar in augustus ging het steeds slechter het was uitgezaaid naar zijn botten en naar de hersenen
en toen ging het eigenlijk allemaal heel snel hij ging geestelijk en lichamelijk erg achter uit...ik weet nog goed toen ik het gordijn opendeed
toen zag ik em daar liggen in het ziekenhuis zo erg was dat ik kon em bijna niet meer terug zo vreselijk mager je kon echt zien dat ie op sterven lag, en dat was ook zo ongeveer een week later was hij dood. Nou ik vond het zo erg ik storte zowat in elkaar was er ziek van dat ie dood was....en ik mis em nog elke dag
en ik heb nog iemand in de familie die k*nker heeft leukemie mijn achterneefje, maar daar hebben we niet veel contact mee ...maar ik vind het evengoed heel erg het is toch familie van je en dat jochie is nog maar 5
Ik denk dat je in het dagelijks leven altijd wel mensen tegen komt met lichte tot zwaardere ziektes, maar ligt gedeeltelijk ook aan het feit dat mensen steeds minder bewegen, steeds meer slechte dingen eten, veel alcohol drinken en roken natuurlijk. 90% van alle hart klachten komt door roken bijv. en er overleiden een hoop mensen aan. Verkeerd voedsel met hoop E nummers en chemicalien erin (snoepgoed, kant en klaar maaltijden) en natuurlijk de hormonen die ik varkens en koeien gespoten worden helpen ook niet echt de gezondheid omhoog... Maar zelfs dan is het natuurlijk erg dat mensen ziek worden, je goede vrienden en familie verliest, ben zelf ook beide mn opa's en oma's verloren en een goede vriend van me, maar het gebeurd en je kunt niets doen tegen de klok en vergankelijkheid, mensen komen en gaan nu eenmaal, maar ik denk wel dat als je leeft het belangrijk is dat je goed leeft, en hoe je dat in vult is geheel aan jezelf, of je leeft graag gezond, veel sporten (wat ik zelf ook doe), of je feest liever zoveel mogelijk in je leven en drinkt er graag bij (wat ik sweekends graag doe haha).
Het blijft allemaal bij keuzes maken, de kwaliteit van je leven, al worden sommige mensen met een ziekte geboren, wat wel erger is vind ik, aangezien die mensen standaard al niet zoveel kunnen genieten van het leven zoals meeste wel kunnen. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik ben er gister achter gekomen dat mijn oma borst kk heeft ze krijg donderdag te horen of er uitzaaiingen zijn enzo ik voel me hier zwaar klote door maar ik ben vast niet de enige die hier mee om moet gaan kan iemand mij tips geven hoe ik er het beste mee om kan gaan
Leeftijd: 108
Mijn oma had borst kk en dat was net voor de toetsweek toen we dat hoorde vorig schooljaar ik heb alles verkloot en egt gewoon ons hele huis had een rot sfeer..
Gulukkig was het borst besparend en is het over
We zijn laatst uit eten gegaan om het te vieren
En nog sterkte der mee Badboys ik weet hoe klote dat is _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ja het is nu nog heel onzekker er zat ineens iets in haar borst was ingedeukt en dikkig weet je wel en ze is gelijk naar dokter gegaan het blijkt al 6 jaar ongeveer te zijn dat er iets zit op fotos moes ze altijd weer terug voor een nieuwe foto en nu blijkt dus dat het kk is ik schrok egt enorm maar dat weet jij als geen ander dan kim
nu maar afwachten tot donderdag en of het te genezen is
maar we houden er de hoop in das het belangrijkste
Omg ik schrok egt toen ik dat net leesde..
Al 6 jaar ?
Omg dat moet egt erg zijn voor jou _________________ **
Ja het was heel raar weet je ze moest iedere 2 jaar fotos van haar borst laten maken en ze moest iedere keer terug :S omdat het zo gezegt mislukt was en het is nu dus pas egt naar boven gekomen :S maar ik denk dat er geen grotere kans bestaat dat er uit zaaiingen zijn enzo dan toch :S:S:S
Gelukkig ken ik niemand die ernstig ziek is opt moment..
ja ken wel wat mensen maar die staan verder van mij af zal maar zeggen... _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ik heb momenteel zelf erg last van knock out gaan enzo, blijkbaar vorm van suikerziekte die mede dankzei aanleg en overmatig alcohol gebruik (alcohol kan suikerziekte ontwikkelen namelijk) naar boven kwam, alleen sinds ik niet meer drink is het grotendeels, tot geheel verdwenen, dus ik was nog op tijd met stoppen met drinken
Verder heb ik een vorm van Astma wat soms vervelend is, maar dankzei sporten wel steeds minder heftig wordt...
Dus ziektes wil niet zeggen dat je leven gelijk voorbij is gelukkig indien je er op tijd bij bent _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ja de moeder van 2 goede vriendinnen waar ik heel vaak kom, het kan elk moment afgelopen zijn, heeft reuma, astma, en vorig jaar een helearge hardaanval, twee weken gelden zij de dokter dat ze ook nog eens trombose had... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
mn twee oma's en een opa van me zijn gestorven aan kanker.. de ene oma heb ik nooit gekend, en m'n opa kan ik niet meer herinneren (was ik een ukkie ) en bij mn andere oma moest ik wel echt huilen toen ze overleed.. was wel echt een van mn lievelings familieleden zal maar zeggen.. m'n vader heeft ongeveer 12 jaar geleden een hersenbloeding gehad (hij heeft zwakke aderen) en ze hadden de clip er toen nie tgoed opgezet ofzo dus moest hij een paar jaar geleden weer geopereert worden.. dat vond ik best wel eng want t kan natuurlijk ook fout aflopen.. gelukkig niet maar k ben wel beetj bang dat ik ook zwakke aderen heb (dat kan ) maar dan moet ik een of ander eng onderzoek doen en ik ben al als de dood voor prikken dus laat staat voor zo'n onderzoek. .misschien dat ik het later wel laat doen maar dat zie ik dan wel weer _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik heb zelf astma en ik krijg heel af en toe astma aanvallen en dat is zoo niet leuk
Ook als wij met Gym rondjes moeten rennen heb ik het minste van allemaal en dat geeft egt een kut gevoel _________________ **