Je zegt een zin uit prison break, de volgende moet de aflevering zeggen waarin de zin in voorkomt, en zelf een zin zeggen. Ben benieuwd hoever we ermee komen:) Succes
Ik begin met de zin:
Not if you design the place, it isn't _________________ I'm Breaking out, And you gonna make sure my brother comes with me.
Als Linc probeert micheal uit Sona te krijgen als hij net vast zit krijgt hij te maken met een nacht receptionist die hem na even aandringen toch wel wil helpen en hij vraagt dan in welke gevanennis Micheal zit en dan zegt Linc SONA en dan reageert de nachtreceptionist SONA?! Who get's in, never comes out, Only When they are DEAD
Season 3 episode 1
Volgende zin, Jij hebt zelf om te pissen een plan _________________ I Love Wentworth Miller...
Minicooper ze plaatste allebei op dezelfde tijd
Dat je het even weet _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Volgens mij als Bagwell zn neef belt om hem te vragen de politie te bellen als die niet op een bepaalde plek is op een bepaalde tijd _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
ja mensen laten we het wel in engels blijven doen anders word het wel heel lastig _________________ I'm Breaking out, And you gonna make sure my brother comes with me.
Sucre: I even hear a peep,You Spooked her! (S1)
Sucre: It Peeps! Nono I can can not do it
(S4 dat ie op een mijn staat) _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Volgens mij s4 aflevering 7, dat ze naar Vegas gaan.
T-Bag: If it ain't the brothers Grimme. ( zoiets, kan ook Grimp zijn of net iets anders maar je weet wel wat ik bedoel denk ik ) _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
volgens mij zegt michael dat over bellick in aflevering 10 van seizoen 4
maar ik kan het me voorstellen dat zo een alledaagse zin ook ergens anders is gezegd :P
edit: als het goed is kan de volgende deze wel ff doen:
T-Bag: What do you call a piece of white trash who couldn't pass the cop's exam and now makes less than a mailman? A C.O.
Dat is van s1 aflevering 6 dacht ik, met die gevangenis rel en dan zegt T-Bag dat tegen Bellick.
T-Bag: Withe a name like that in a city like this is a Mss Guzag not hard to find, would'nt she. ( zoiets ) _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''