hehe.. als ze dat er nou gewoon zo simpel bij zetten nja.. ik ga hem dan nu nog maar eens proberen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik had ook van die aanwijzigingen gevonden op het internet, maar ik snapte er niks van.
Hij mislukt telkens. Maarja, als het er maar een beetje op lijkt...
Ik wou nog wel zo briefjes versturen onder de les. XD _________________ *insert random T-Bag quote* <3
haha goed idee maar ik kan nu bijna het hele eerste gedeelte.. alleen die laatste 2 stappen ofzo mislukken bij mij _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
okee, de mijne is dus echt misvormd ik kreeg die kop niet voor elkaar dus nu heeft-ie een frommelhoofd en een raar lijf
(o en mocht je het je afvragen, ja hij is inderdaad groen, ik kon geen wit vinden ) _________________
whahaha een frommelhoofd _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design